Відтепер чернівчанам не потрібно «бігати» із кабінету в кабінет: у місті відкрили сучасну приймальню з питань отримання соціальних послуг
Сьогодні у департаменті соціальної політики Чернівецької міської ради відбулося відкриття оновленої приймальні для громадян з питань отримання соціальних послуг. Проведені роботи забезпечать оперативність та якість надання соціальних послуг для населення.
Найперше відтепер заявникам не потрібно «бігати» із кабінету в кабінет, щоб вирішувати питання соціального захисту, які їх цікавлять. Зокрема мовиться про учасників АТО/ООС, внутрішньо переміщених осіб, багатодітні сім’ї, осіб з інвалідністю. І не лише.

Це стало можливим завдяки впровадженню електронної черги. Все просто: заявник записується на прийом на певну годину, а опісля у зазначений час отримує консультацію фахівця або подає відповідний пакет документів для отримання послуги.
Реконструкцію вдалося реалізувати в рамках меморандуму із забудовниками. Завдяки підтримці благодійників не витрачено на виконання даних робіт жодної копійки бюджетних коштів.

– Меморандум із забудовниками дієвий. Так починаючи з скверу, баскетбольного майданчика і закінчуючи зараз приймальною. Переконаний, що будемо й надалі спільно працювати задля розвитку Чернівців та комфорту чернівчан, – каже директор департаменту урбаністики та архітектури Андрій Тимофійчук.
Заступник Чернівецького міського голови Юрій Лесюк зауважив, що найголовніше на шляху до якісних змін мати ідею. Саме з ідеї директорки департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради Наталії Фрунзе й розпочалося оновленої приймальні для громадян з питань отримання соціальних послуг. А далі ідею підтримали спонсори, партнери й різні структурні підрозділи.

– Ви знаєте, що дуже важливо мати можливість забезпечити людям комфорт. У нашому місті є програма «Комфортне місто». Вона достатньо велика та всеохоплююча, але якщо говорити про конкретні ситуації, то оновлення приймальні для громадян з питань отримання соціальних послуг є саме тим місцем, де необхідно було насамперед забезпечити комфорт. Ці речі, здається, ніби елементарні. От ми бачимо, що в ЦНАПі є електронна черга, є нормальний пандус. Це мало статися й тут раніше, але сталося тепер. Дякую всім, хто причетних до цієї події, – зазначив заступник Чернівецького міського голови Юрій Лесюк.
Директорка департаменту соціальної політики Наталія Фрунзе розповіла про переваги оновленої приймальні і зауважила, що у цьому році департамент отримав кошти на електронну чергу, на комп’ютерну техніку, на технічне забезпечення. – Мені здається, що за останні роки це перші кошти, які отримав департамент соціальної політики, – додала посадовиця.


Відтепер приймальня стала доступнішою для людей з інвалідністю. На першому поверсі, в приміщенні департаменту соціальної політики Чернівецької міської ради, облаштовано пандус. До цього часу його там взагалі не було.
Громадська діячка Марія Нікітіна, яка працює у сфері захисту прав людей з інвалідністю розповіла, що у процесі робіт, фахівці консультувалися та враховували необхідні державні будівельні норми щодо доступності.







Також тут комфортно буде й чернівчанам з малечею. Поруч із приймальнею для громадян створили дитячу кімнату, де дітки зможуть весело і цікаво провести час допоки мама або тато отримує соціальні послуги.
Альона ЧОРНА, для БукІнфо (с)
Фото авторки
-
У разі блекауту тепло у квартири чернівчан буде подавати проблематично - Ігор Ніколенко
-
У Чернівцях увімкнули опалення для понад 40 соціальних закладів
-
У Чернівцях з 20 жовтня розпочнеться опалювальний сезон у деяких дитсадках та школах
-
Заборгованість чернівчан перед Теплокомуненерго перевищує 50 мільйонів гривень. Боржників закликають не створювати колапс
-
Ситуація не проста. У міськраді Чернівців розповіли, як готуються до екстремальних ситуацій в опалювальний сезон
-
Нинішній опалювальний сезон буде вкрай важким. Економити доведеться по-максимуму - керівник "Чернівцітеплокомуненерго"