Після знищеного в часи Осачука мосту у Глиниці тимчасову переправу через Прут вже ремонтували 15 разів і витратили 350 тисяч гривень - МБ
БУКОВИНСЬКІ “ГАЗДИ”
Ремонтні роботи на тимчасовій переправі через Прут у селі Глиниця за два роки виконувалися приблизно 15 разів і на них витратили майже 350 тисяч гривень.
Про це molbuk.ua повідомили Служби відновлення та розвитку інфраструктури у Чернівецькій області.
Переправу встановили два роки тому. Її передали з Норвегії на певний час, доки не відновлять постійний міст, який демонтували в 2020 році. Та наразі про відновлення моста через річку Прут навіть не йдеться, а 122-метрову переправу використовують досить активно, адже немає іншого варіанту, щоб на цій території десь переїхати Прут.
Переправа є частиною дороги державного значення Кіцмань 0 Сторожинець – Глибока – Опришени з під’їздом до станції "Вадул-Сірет". Переправою заборонений рух машин, маса яких перевищує 30 тонн. Та цього ніхто не дотримується. Інтенсивний рух вантажівок призводить до руйнування дощатого настилу.
Читайте також: Запаранюк визнав, що у Глиниці на Буковині вантажівки руйнують покриття тимчасового моста. А на новий немає коштів...
Мешканці скаржаться, що переправа в занедбаному стані, дошки розбиті, по них важко їхати. Дорожники ж запевняють, що об’єкт на контролі, за потреби його ремонтують, йдеться у публікації МБ.
"Ремонт переправи — це планові роботи. Її нормальний стан треба постійно підтримувати. Основна причина руйнування дощатого настилу – рух вантажівок, адже ніхто не дотримується вагових обмежень. Порушують і швидкісний режим. Дехто на той міст просто залітає, і дошки через це руйнуються. Про будівництво стаціонарного моста наразі не йдеться. Документи на його зведення розробляли ще у 2020 році. Минуло вже п’ять років, ціни, звісно, зросли. Проте фінансування нині мізерне, грошей навіть на оновлення документації не можемо виділити", – каже начальник Служби відновлення та розвитку інфраструктури в області Ігор Гах.
Раніше в ОВА повідомляли, що в цінах 2021 року вартість будівництва моста становила 160 мільйонів гривень. Торік уже говорили про те, що вартість моста становить орієнтовно 300 мільйонів. Цього року ціни ще ніхто не озвучив.
Як запевняють у Службі відновлення та розвитку інфраструктури в області, за два роки на переправі 15 разів відбувалися ремонтні роботи. На утримання переправи витратили майже 350 тисяч гривень.
"Вперше захисний поздовжній дощатий настил по всій довжині мосту облаштувало підприємство "Автострада" за власний кошт у 2023 році. Воно й встановлювало переправу. Вдруге матеріали для ремонту надали безкоштовно перевізники, а "Автострада" безоплатно замінила захисне покриття. Надалі роботи з ремонту захисного дощатого покриття виконував "Чернівецький облавтодор". У лютому 2024 року на заміну пошкоджених елементів було витрачено 1205 гривень. З квітня по травень 2024 року до робіт з ремонту долучилася місцева громада. У червні 2024 року на заміну пошкодженої частини дощатого настилу використано 4824 гривні.
Загалом з червня 2024 року й донині захисне покриття замінювали або ремонтували 11 разів. І на ці заходи витратили 340 тисяч гривень. Роботи виконує облавтодор, – повідомили в Службі відновлення та розвитку інфраструктури в області у відповіді на запит "Молодого Буковинця".
Нагадаємо, на початку лютого 2022 року (за кілька тижнів до початку широкомасшабного вторгнення росії в Україну), коли Чернівецьку ОВА ще очолював Сергій Осачук, керівник фракції «Єдина Альтернатива» депутат обласної ради Володимир Мороз на пресконференції заявив, що робитиме депутатський запит до обласної ОДА щодо демонтажу моста.
За його словами, по документації значиться, лише реконструкція моста. А насправді “його демонтували, а новий не почали будувати”. У запиті буде також прохання про надання інформації куди вивезли конструкції і є чи фінансування та дозволи на початок робіт.

Пан Мороз заявив, що спершу підрядники мали б зробити нормальну документацію, затвердити всі дозволи, вирішити питання по фінансуванню, а надалі вже починати роботи: «А так вийшло, що побігли поперед возу. І до того ж у цій ситуації є важливою ще й ситуація на сході нашої країни. Зробити демонтаж мосту, коли може бути мобілізація, коли може бути потрібним пересування військовослужбовців… я вважаю це державним злочином».
Детальніше про це читайте у нашому матеріалі: Голова фракції ЄА в облраді Володимир Мороз про демонтаж Глиницького мосту: Зробити таке, коли може бути мобілізація і знадобиться пересування військовослужбовців, я вважаю державним злочином.
-
Ексголова обласного МСЕК Крупа з-за грат розпочинає «велике будівництво» у Хмельницькому - ЗМІ
-
Як "слуга" нардеп Тищенко з ексдружиною рятують арештовані у їхньому домі сотні тисяч готівки
-
Дорош написав Зеленському, що його хочуть вбити і не хотіли госпіталізовувати після вручення повістки ТЦК. В обласному кардіоцентрі це легко спростували: "Провели обстеження і не виявили підстав"
-
"Я живий і борюся за життя": Дорош, який зник після вручення повістки, знайшовся і записав відео з лікарні
-
Керівник благодійного фонду Дорош був у розшуку ТЦК, як ухилянт. Коли на ВЛК чоловіка визнали придатним до військової служби і вручили повістку, йому стало "погано"
-
Екс-радник Осачука, якого мер Чернівців назвав "аферистом", зірвав сесію міськради. З Ратуші Дороша забрали в ТЦК, бо він виявився "у розшуку"