У Чернівецькій ОДА придбали службовий автомобіль для керівництва, який не вписується у визначену Кабміном граничну суму витрат
ПРОКОЛ ЧИ ПРИКОЛ?
Нещодавно ми повідомляли про істотні збитки, завдані держбюджету України незаконними рішення голови Чернівецької ОДА Осачуком щодо звільнення посадовців.
А ще в людей на вустах дивакувата історія навколо «невловимого Джо» голови Чернівецької РДА Дмитра Козарійчука, якому Нацполіція ніяк не може вручити повістку на проведення слідчих дій у справі про хабар в особливо великих розмірах.
А ще залишаються незабутніми нещодавні спільні обшуки Нацполіції та СБУ в обласній державній адміністрації і затримання на хабарі одного з керівників Управління інфраструктури Юрія Мінька, капітального будівництва та експлуатації доріг. Це - з останнього.
Сьогодні продовження історії з “красивого” життя для наших обласних можновладців.
Нещодавно це управління придбало два нових автомобіля: в грудні 2020 року «Рено Дастер» д/н СЕ 8479 СР і в травні 2021 року «Шкоду Октавія» д/н СЕ 0677 СХ, 2021 року випуску.
Причому, «Октавію» придбали в топовій комплектації L&K. В ОДА вирішили погратися з вартістю у продавця, але VIN код змінити неможливо, саме по ньому ми і визначили ціну придбаної машини.
За нашою інформацією, саме цими новими авто нині користується керівництво Чернівецької ОДА, в тому числі Сергій Осачук.
Мінімальна вартість тільки одного з цих авто, «Шкоди Октавія», в придбаній комплектації складає щонайменше 790 тисяч грн.
Згідно нової редакції Постанови КМУ #332 від 04.04.2001 року гранична сума витрат на придбання автомобілів обмежена сумою до 600 000 грн. Тоді як «Рено Дастер» придбали в базовій комплектації за значно меншою ціною, наші чиновники вирішили «Дастеру» додати в ціні, а зі «Шкоди Октавіа», ймовірно, зняти по вартості для звітності, щоб нібито «вкластись» в 600-тисячний ліміт. Такий собі «шахер-махер», який часто зустрічається у діях нинішньої команди «будинку з левами».
Отже, виходить, що Чернівецька ОДА вкотре грубо порушила чинне законодавство України, а саме Постанову Кабінету міністрів України.
Якщо ж чиновники почнуть пояснювати необхідність придбання нових авто ніби-то для виконання згаданим управлінням «додаткових функцій» щодо будівництва та експлуатації доріг, - просто не вірте. Оскільки саме з цією метою ще у 2019 році два інших хороших автомобілі були передані управлінню, яке раніше виконувало ці «дореформені» функції. Автомобілі передані рішенням №256-36/19 від 18.12.2019 року Чернівецької обласної ради. (див. документ).
Схоже, епоха бідності для нинішніх «слуг» у будинку з левами завершилася достроково. Ось тільки на цьому тлі всі потуги президента Зеленського у боротьбі з корупцією і контрабандою в країні виглядають на Буковині якимось неповноцінними і повністю нехтуються нинішньою командою Сергія Осачука.
Людей ж бо не обдурити і вони задають справедливе запитання: допоки «права рука» (президент) не буде бачити, що робить «ліва» (підлеглі на місцях)? Чи може просто так треба?
Андрій ПОДІЛЬСЬКИЙ, БукІнфо (с)
-
Буковинський військом Потяков на нараді з силовиками області публічно обурився «некомпетентністю» начальника Чернівецької ОВА Запаранюка – джерела БукІнфо
-
Лікарів роблять заручниками штучно створеної ситуації, а Домбровського - "цапом відбувайлом": Олексій Бойко прокоментував скандали навколо обласної клінічної лікарні
-
У Запаранюка перше серйозне випробування, яке він сам собі привіз на голому місці
-
Офіційна позиція Чернівецької ОВА щодо ситуації із застосуванням санкцій до ТОВ «Машзавод»
-
Жодної практичної допомоги: Запаранюк своєю відповіддю МБ довів, що він "людина у футлярі" і таки "водить за носа" Гендиректора ТОВ "Машзавод" Сідляра
-
"Завод доводять до банкрутства": Генеральний директор "Машзаводу" Сідляр розповів про критичну ситуацію на підприємстві, бездіяльність Запаранюка і при чому тут Баканов (ВІДЕО)