Гірка правда про фури на кордоні і позицію Польщі
ТАКА ДУМКА
Про наші фури і поляків. Мабуть не всі тут памʼятають, але в 90-х, головними гравцями на українському і європейському ринку вантажних автоперевезень були не поляки - а німці, французи і італійці. Їх фури і їх водії возили більшу частину вантажів по всій Європі. І саме вони на цьому заробляли.
Але в 2000-х зʼявилися польські перевізники, які своїми низькими цінами і кращою якістю витіснили водіїв старої Європи. Тому що готові були працювати більше. Тому що готові були заробляти менше. Тому що хотіли жити краще.
І ринок обрав тоді їх. Бо ринок завжди обирає краще.
І щось я не памʼятаю тоді. Щоб французи і німці брали в облогу польські кордони, щоб блокували польські фури і знущалися з польських водіїв і споживачів.
І не треба про це мовчати. Бо те що зараз роблять поляки з блокуванням України - це не дружба і не сусідські відносини. Навіть без війни. Навіть якби це були мирні часі. І це не має жодного відношення до ринкової економіки і європейських цінностей.
В Україні. У нас закриті порти. У нас закриті аеропорти. Ми всі - всю свою логістику побудували через аеропорти і морські порти Польщі - бо вони наші добрі сусіди. Могли побудувати через Геную. Могли побудувати через Констанс. Але більшість з нас добровільно обрала братів поляків.
Ми їм платимо портові збори, ми користуємося їх ліцензійними і митними складами, ми часто завантажуємо в їх літаки і піднімаємо їх економіку.
Два місяці назад - привезти контейнер з Ґданська в Київ коштувало 1500€, а зараз 6000€. В 4 рази - бо все стоїть! Поляки все заблокували і фактично взяли нас в облогу.
А насправді наші водії і наші перевізники - це поляки зразка кінця 90-х.
Наші голодні до роботи. Наші готові довозити швидше. Наші готові працювати дешевше
Це ринок. І ринок сьогодні обирає українців.
Я хочу нагадати, що українці - не тільки біженці і не тільки підприємці.
Там в Польщі. Працюють і платять податки десятки тисяч простих українців. Наші громадяни залишають там гроші на АЗС, зупиняються в їх готелях, покупаються в їх магазинах, харчуються в їх ресторанах, купують квитки на їх потяги, автобуси і літаки.
Досить ховати очі і боятися казати правду! Наші люди не дармоїди, не прокажені.
Фактично, наші громадяни піднимають економіку Польщі своєю працею і своїми витратами там. І ми маємо повне право відстоювати і отримувати ті європейські цінності рівності і пропорційності про які так гучно люблять говорити наші сусіди. А те що вони зараз роблять з нашими водіями, з нашим експортом і імпортом - це точно не дружні і не сусідські відносини.
Олексій ДАВИДЕНКО, підприємець
Персональна сторінка у Фейсбук (с)
-
У Чернівцях попрощалися із 19 військовослужбовцями 10 окремої гірсько-штурмової бригади "Едельвейс", які загинули під час авіанальоту на Київщині у березні 2022 року
-
"Йде війна..." – Стефанишина пояснила, чи буде примусове повернення українських чоловіків з-за кордону
-
Запаранюк активно лобіює новий пункт пропуску до Румунії через Білу Криницю. І має успіхи, Київ та Бухарест дають "добро"
-
У закордонних консульствах України зупинили прийом документів для чоловіків призовного віку - МЗС
-
Верещук, Малюська, Лісовий та Кубраков готуються на вихід? Кого з міністрів готуються звільнити?
-
Підприємства Буковини з 18:00 до 22:00 працюватимуть з обмеженням своєї потужності. Через дефіцит електроенергії енергетики просять жителів краю зменшити споживання світла