Для доставки палива в Україну задіяли навіть молоковози і спиртовози, але криза продовжується

Російська агресія проти України стала причиною багатьох проблем. Окрім іншого, на паливному ринку виник дефіцит енергоресурсів, якого наша країна ніколи не відчувала. Для вирішення проблеми з постачанням палива Україна змушена переорієнтуватися на Європу та змінити логістичні ланцюжки. Тепер для забезпечення країни паливом потрібна величезна кількість бензовозів. Наявна кількість вантажівок не покриває потребу країни. Тому для доставки палива почали використовувати бітумовози, молоковози і навіть спиртовози.

Як пише AUTO-Consulting, стрімке зростання парку бензовозів в Україні вже зупинилося. Оператори ринку скуповували всі доступні варіанти. Будь-хто, хто мав хоч якусь цистерну, вже займається доставкою палива. Кількість бензовозів у майбутньому збільшиться лише за рахунок випуску нових машин.

Вітчизняного виробника автоцистерн компанія Everlast сьогодні повністю завантажена. Інші кілька підприємств в Україні, які виготовляють автоцистерни, завалені замовленнями. Для того, щоб швидко покрити потребу в паливних цистернах, Україна буде змушена звернутися до іноземних виробників.

Однак на даному етапі оператори змушені використовувати вантажівки з цистернами. Бочки ретельно вимивають, обробляють та відправляють на доставку палива.

Після знищення ракетними обстрілами декількох нафтобаз, та повної блокади постачань палива з білорусії та росії, а також морським шляхом, нафторинок переорієнтувався на постачання палива автотранспортом з Європи. Для цього потрібно було близько 4500-5000 бензовозів. А залучивши усе, що тільки можна, вдалося створити флот у 2000 одиниць. Тобто, дефіцит нікуди не зник.

Крім того, ринок переорієнтувався. Зараз вже є багато пропозицій палива на кордоні, а от хто повезе його до Дніпра, або Сум? Це велике питання, - каже власник мережі Prime Дмитро Леушкін. Тому і почали возити дизель у бітумовозах. Переорієнтують під такі перевезення навіть спиртовози, бо цистерн катастрофічно не вистачає.

Стрімке зростання парку бензовозів вже вичерпалося. Все що можна було швидко придбати - вже придбали, усі хто мав хоч якусь цистерну, вже возить паливо. Далі зростання буде вже тільки за рахунок виробництва нових цистер.

Як зазначає AUTO-Consulting, в Україні є виробник якісних паливних автоцистер - це одеське підприємство Everlast. Воно зараз завантажено повністю і законтрактоване до березня 2023 року. Крім того, цистерни та авто цистерни відповідного призначення можуть виробляти ще на двох-трьох підприємствах України, але у меньшою кількості. Отже, доведеться залучати багато закордонних виробників, щоб швидко покрити дефіцит паливних цистерн в Україні. Або стрімко розгортати їх виробництво в Україні.


Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації