Директор по маркетингу – цікава професія з перспективами

Виробництво товарів або послуг є лише початковою стадією отримання доходу в майбутньому. Адже найважливішим фактором є не просто продаж, а рекламування продукції, гарантійне обслуговування, пропозиції акцій і багато іншого. Саме за все це і відповідає директор з маркетингу, що забезпечує постійний рух продажів вгору*.

Популярність такої посади зумовлена ​​досить простими обов'язками, гідною заробітною платою і вигідними умовами для кар'єрного зростання. Тут https://grc.ua/direktor_po_marketingu можна знайти актуальні вакансії, ознайомитися з пропозиціями роботодавців та звернутися до них для запису на співбесіду. Роботу завжди можна знайти, але все залежить від особистих умінь.

Місце роботи

Практично будь-яка велика компанія має в своєму штаті посаду директора з маркетингу, а якщо говорити про торгове підприємство, то тим більше подібна посада присутня. Якщо компанія дрібна або не пов'язана з постійними продажами, тоді маркетинг бере на себе маркетолог, фінансовий або генеральний директор.

Обов'язки

Цілі директора дорівнюють цілям підприємства. Залежно від прогнозу ринку і стратегії розвитку головною метою компанії може бути зростання продажів, зміна прибутку в більшу сторону, поліпшення репутації і впізнаваності бренду.

Виходячи з цього, формується ряд обов'язків:

Розробка маркетингової стратегії. Все починається з детально проаналізованого плану, затвердженого у генерального директора. Надалі контролюються всі процеси, а також справа доводитися до логічного результату;

Управління бюджетами. Це стосується лише бюджету на рішення маркетингових задач. Передвіщаються майбутні витрати і готується звіт за фактом витрат;

Аналіз конкурентів. Галузеві події потрібно вивчати, стежити за конкурентами і аналізувати їх невдачі, щоб не повторювати помилок;

Організація просування. Необхідно стежити за SMM, SEO та контекстною рекламою, ретельно аналізувати віддачу від тих чи інших методів рекламування, щоб змінювати їх структуру і підхід.

Більшість завдань не виконуються директором з маркетингу самостійно. Для цього є відповідний маркетинговий відділ і великий штат фахівців своєї справи. Директор зобов'язаний налагодити системність і своєчасно реагувати на виникаючі проблеми.

Власники бізнесу можуть наймати директорів, як з боку, так і пропонувати цю роботу нинішнім співробітникам. Навіть найпростіший маркетолог з часом може стати директором, отримавши лише дорогоцінний досвід і вміння.

Пошук роботи через grc.ua

Величезна кількість цікавих вакансій з відмінною заробітною платою є на сайті grc.ua. На даний момент 18 000 вакансій по всій Україні чекають потенційного роботодавця, а 85 000 компаній намагаються відшукати професіоналів своєї справи.

Механізм пошуку максимально зручний з попереднім вибором регіону, напрямку діяльності, діапазону заробітної плати та багатьох інших факторів. При бажанні можна підписатися на оновлення та своєчасно отримувати нові пропозиції, які мають найважливіше значення для обох сторін.

* На правах реклами


Коментарі:
Більше новин по темі: