Українець помер після вакцинації Pfizer: названа причина

Причиною смерті 47-річного чоловіка у Вінницькій області, який помер за кілька годин після вакцинації проти COVID-19, стала гостра серцево-судинна недостатність на тлі ішемічної хвороби серця.

Про це повідомив Департамент охорони здоров'я та реабілітації Вінницької ОДА у Facebook. Як зазначено у повідомленні, ознак анафілаксії, шоку та тромбозу немає.

"За даними електронної амбулаторної карти пацієнта – хронічні захворювання не зареєстровані. За попередніми результатами судово-медичної експертизи – причиною смерті стала гостра серцево-судинна недостатність на тлі ішемічної хвороби серця. Ознак анафілаксії, шоку, тромбозу немає. Розслідування триває, очікуємо результати морфо-гістологічних досліджень", – сказано у повідомлені.

В ОДА зазначили, що випадок смерті зареєстровано як несприятливу подію після імунізації, оскільки смерть сталася протягом 30 днів після вакцинації проти COVID-19.

"Повідомляємо, що 2 липня мобільною бригадою було вакциновано 138 людей, НППІ на даний час не зареєстровано. У 5 інших осіб, які щепились з одного флакона з померлим – стан задовільний", – розповіли у департаменті, пише Обозреватель.

Щеплення вакциною Comirnaty/Pfizer-BioNTech (серія FD0927, термін придатності до 30.09.2021 р) чоловік отримав о 13:45. Протягом години він почувався задовільно, а через 3,5 години почав скаржитися на нудоту, втрату свідомості.

"О 17:02 була викликана екстрена медична допомога, яка о 17:10 прибула на місце та провела реанімаційні заходи. На жаль, о 18:02 медики констатували смерть чоловіка", – розповіли у департаменті.

Нагадаємо, трагедія трапилася 2 липня, про неї повідомили на сайті МОЗ. Як наголосив голова комісії з біобезпеки та біозахисту при РНБО, академік Сергій Комісаренко випадок буде ретельно розслідуватися.


Коментарі:
Більше новин по темі: