У "Водафоні" та "Монобанку" теж повідомили про збої та хакерську атаку Monobank і Vodafone розповіли про проблеми зі своїми сервісами та напад кібершахраїв

Після "Київстару" сьогодні потрапили під удар ще один оператор мобільного зв'язку "Водафон", а також український Monobank, передає Діалог.UA.

Так, співвласник банку Monobank Олег Гороховський повідомив у своєму ТГ-каналі про масовану DDoS-атаку. Бізнесмен назвав і об'єкт атаки: це точки входу на Amazon (банки, сайт). Гороховський одразу наголосив, що ситуація перебуває під контролем, а за деякий час написав ще одне повідомлення, у якому вказав, що хакерську атаку вдалося відбити.

Зі свого боку, у компанії "Водафон" розповіли про значне збільшення навантаження на їхню систему платежів. За попередніми даними, сталося це через ранковий збій роботи "Київстару".

Представники Vodafone попередили про можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також таймаути або помилки на платіжних сторінках під час виконання поповнення. Додамо, інтернет-додаток "Водафона" наразі теж не функціонує.

У Vodafone заявили, що в зв’язку з технічною аварією та зупинкою роботи мережі "Київстара" спостерігається сплеск трафіку на системах оператора. У тому числі є значне збільшення навантаження на систему приймання платежів.

"Через це можливі затримки зарахування платежів на баланс, а також таймаути чи помилки на платіжних сторінках при виконанні поповнення. На даний момент технічні спеціалісти ВФ Україна працюють над тим, щоб в максимально короткі терміни виявити та вирішити проблему і відновити штатну роботу процесингу з приймання платежів", – зазначили в компанії.

Відповідь користувачу

Своєю чергою деякі абоненти Lifecell також скаржаться на збої в роботі. В декого не працює застосунок та не завантажується сайт компанії. Це також може свідчити про DDoS-атаку.

Пост користувача


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації