Автоматизація ресторану - нові технології та стандарти від Poster

Інформаційні технології використовуються в усіх сферах бізнесу і громадської діяльності. У більшості випадків вони застосовуються виключно для автоматизації окремих процесів або всього закладу в цілому. Системи формують єдиний інформаційний простір, де одночасно можна отримати доступ до фінансів і бухгалтерії, а кожен сектор між собою пов'язаний. Доступи формуються для кожної групи окремо.

В даному випадку мова піде про автоматизацію ресторану, а ефективним інструментом в цій справі є розробка від компанії Poster.

Актуальне рішення можна знайти за посиланням, де є докладне пояснення всього інструментарію. До того ж клієнти можуть оцінити функціонал за допомогою демонстраційного режиму та прийняти рішення відносно замовлення сервісу.

Що стосується автоматизації?

Інформатизація стосується всіх без винятку складових ресторану:

1. Зал. Офіціант приймає замовлення і тут же його віддає на кухню, використовуючи планшет або будь-який інший пристрій. Всі дані автоматично фіксуються в системі;
2. Кухня. Співробітники кухні моментально реагують на замовлення і приймають його в роботу. Одночасно з тим можна переглянути технологічну карту страви;
3. Каса. Дані по транзакції після оплати передаються в ОФД, а в подальшому до податкової служби, що є фактором дотримання законодавства;
4. Бухгалтерія. Фахівці без проблем збирають дані і формують велику кількість звітів різної спрямованості.

Великий плюс засобів автоматизації ще і в тому, що немає необхідності купувати дороге обладнання. Всього лише одного планшета і принтера досить, щоб автоматизувати роботу величезного ресторану.

Фото ілюстративне

Фронт-офіс системи

Основний плюс фронт-офісу – це його візуалізація. Тут можна налаштувати меню, розміщення столиків, забезпечити безпеку системи, сформувати друк чеків і багато іншого. Є навіть можливість розділення чека між гостями, що зручно для великих компаній або просто друзів.

Відмінна риса Poster в наявності інтегрованого інструменту служби доставки. Є можливість приймати замовлення, як зі сторонніх агрегатів, так і за допомогою своєї внутрішньої служби. Адміністратори отримують інформацію щодо роботи кур'єрів і поточних замовлень.

Переваги автоматизації

Доступ до системи гарантований з будь-якої точки світу завдяки використанню хмарних технологій. Це актуально, якщо керівникам доводиться часто виїжджати у відрядження або є бажання відправитися в подорож*.

* на правах реклами


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації