У Чернівцях керуються положенням про розміщення зовнішньої реклами, яке є недосконалим, - Наталія Хілько (ДОДАНО ІЛЮСТРАЦІЇ)

РЕКЛАМНА ПАУЗА / 

У Чернівецькій міськраді розповіли про функціонування ринку розміщення зовнішньої реклами на вулицях міста. Як повідомили на прес-конференції в четвер, 17 листопада, головний архітектор міста Наталія Хілько та керівник МКП «Реклама» Тарас Унгурян, досі впорядковують рекламні вивіски положенням 2012 року, яке є недосконалим.

«Чинне положення по впорядкуванні реклами, яке було прийняте в 2012 році, не зовсім досконали. Бо на той час в інших містах вже існувала система, тобто карта, яка робила градацію по встановленню зовнішньої реклами. Якщо в історичному середовищі рекламні вивіски потребують більш детального вивчення, відповідно у місті повинні бути зони. Перша зона з підвищеними вимогами, друга зона – з послабленими вимогами, це може виразитися і в розмірах вивісок, оплаті. І третя зона, де є менше громадян, і вимог до реклами відповідни теж менше», - зазначила Наталія Хілько.
 
Також фахівці міської ради запевнили, що працювали над вдосконаленням механізму розміщення реклами. І витратили на це півтора року. Проте погодження з Києва досі не отримали.
 
Начальник "Реклами" Тарас Унгурян зазначив, що сьогодні у Чернівцях існує 524 зовнішніх рекламних носії, але у сусідній Вінниці, яка є більшою за площею та населенням, реклами на 205 одиниць менше.
 
Також міська влада вирішила ввести мораторій на розміщення реклами у Чернівцях. Але істотних результатів він не приніс. Кількість реклами майже не змінилася, як і надходжень до місцевого бюджету.
 
Водночас Тарас Унгурян повідомив, що розпочинається тиждень рейдів. Передусім працівники комунального підприємства «Реклама» перевірятимуть «спотикачі», розміщення яких дозволено біля магазинів, фірм та підприємств лише у робочий час закладів.
 
Візуальне сприйняття рекламних конструкцій та вивісок, яке свідчить про агресивність міського середовища. З метою зменшення цієї агресвності та впорядкування розміщення рекламних носіїв, їх оновлення та підвищенння безпечності було запровааджено мораторій на встановлення нових рекламних конструкцій.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
БукІнфо (с)
Фото титульне - Максим Козменко

DIM RIA
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації