Архівні новини зі старого сайту в процесі переносу, тому тимчасово зображення будуть недоступні. Вибачте за незручності

Вчені створили новий надлегкий і надміцний матеріал

• 2350
НАУКОВИЙ ПРОГРЕС /

Вчені з Каліфорнійського університету в Лос-Анджелесі описали новий матеріал, що має найбільш високу питому міцність порівняно з усіма коли-небудь створеними матеріалами. Стаття з результатами досліджень вчених була опублікована в журналі Nature.

Сплав був отриманий шляхом легування магнію з нановолокнами карбіду кремнія, що перетворило легкий гнучкий метал на надміцний матеріал.

За твердженням команди дослідників, виробництво матеріалу легко масштабується, а сам матеріал може бути використаний в аерокосмічній промисловості.

Новий матеріал також легко переносити низькі температури, що робить його оптимальним вибором для будівництва ракет майбутнього.

Раніше повідомлялося про те, що компанія Boeing представила новий, "найлегший у світі" метал, який на 99,9% складається з повітря. Винахід матеріалу дозволить змінити процес будови літаків, зробивши їх значно більш легкими. Крім того, дослідники запропонують NASA використовувати новий матеріал для побудови космічних кораблів для досліджень глибокого космосу.