Архівні новини зі старого сайту в процесі переносу, тому тимчасово зображення будуть недоступні. Вибачте за незручності

Колишній бізнес-конкурент Романа Клічука легко розбив всі домисли мадведчуківців-запроданців про торгівлю алкогольним фальсифікатом

  • 1762

ВИЙШОВ ПШИК? /


Чернівецький бізнесмен, колишній конкурент Романа Клічука у торгівлі Сергій Скобун переконливо спростував інформацію та всі брехливі інсинуації так званих "запроданців" про те, що ніби-то Клічук, будучи ще на посаді директора фірми "Рома", налагодив у своїх торгівельних мережах торгівлю фальсифікованим алкоголем.

 

Останнім часом цю відверту брехню (не наведено жодного доказу) ширять медведчуківські ЗМІ, а також блогери та інтернет-ресурси, які "дивним чином" мають відношення до Василя Продана і регіонала Віталія Михайлішина - політичних опонентів чинного мера.

 

До речі, колишній регіонал пан Михайлішин вже вп"яте поспіль (з 2012 року) програє виборчі кампанії до Верховної ради та на посаду міського голови Чернівців. І всеодно не цурається свого заплямованого політичного минулого у "Партії регіонів". "Запроданці" (абревіатура походить від слів "За Продана") запам"яталися переважно тим, що тричі знімали із посади чинних мерів міста спочатку Миколу Федорука, а потім Олексія Каспрука, використовуючи брудні методи впливу на депутатський корпус.

 

Ось і тепер, трохи оговтавшись від поразки, "запроданці", яакі довели місто "до ручки", знову взялась за старе - розгорнули чергову брехливу медіа-кампанію, намагаючись всіляко зашкодити новій команді у Ратуші нарешті налагодити роботу на благо чернівчан.

 

Отже пост у Фейсбук Сергія Скобуна:


Хотів би прокоментувати цю інформацію, як власник оптової алкогольної компанії в недалекому минулому, маючи 15-річний досвід, знаючи всі ньюанси цього бізнесу і фігурантів цієї статті.

 

З компанією «Рома» Роман Клічук ми були конкурентами, ділили ринки і постачальників, але це була здорова конкуренція. Як конкуренти ми цікавились і знали все, що відбувається з нашими візаві, тому що працювали зі спільними клієнтами, на одному ринку.

Скажу відверто, за 15 років, я жодного разу не чув і при моєму бажанні ми не знаходили ніякого фальсифікату алкоголю від постачальника ТОВ «Рома», хоча нам було би вигідно це знайти. Як так???

Скажу вам, що в бізнесі є дві складові: економічна доцільність і ризики. 
Так от - економічна доцільність (прибуток) у нас досягалась за рахунок потужних брендів Немирів, SV, Хортиця... (це не реклама) доля яких була 80% , решта інші маловідомі торгові марки.

Так ось, чи підробляв би я якусь «Графську», доля якої складали би 5% мого прибутку? Абсолютно НІ.

Тепер про ризики: ліцензія на право оптової торгівлі коштує 500 тис. грн на рік, або 2,5 млн на заявлений 5-річний період. Так ось нібито підробляючи «Графську» і отримуючи прибуток, скажімо, в 100 тис, ви би ризикували втратити ліцензію вартістю в 2,5 млн ? Абсолютно НІ. Це не логічно!

Хочу згадати анекдот про те, як "вчора пили горілку, а отруїлися сухариками". Знайте міру в усьому, в алкоголі і в брехні !