ГОЛОВНА | БЛОГИ | ПРО НАС | АРХІВ | ФОТОСЕРВІС | КОНТАКТИ | ВХІД НА САЙТ
Дивись:
 НОВИНИ
 СПОРТ
 ІНТЕРВ'Ю
 ПЕРСОНАЛІЇ
 АНАЛІТИКА
 ПРЕС-КОНФЕРЕНЦІЇ
 КРИМІНАЛ
 ШОУ-БІЗНЕС
 НАУКА
 ІСТОРІЯ
 ПОЛІТИКА
 СКАНДАЛИ
 ЦІКАВИНКИ
 ТЕХНОЛОГІЇ
 БІЗНЕС
 КУЛЬТУРА
 ЗДОРОВ'Я
 НАДЗВИЧАЙНІ СИТУАЦІЇ
 ПРЕС-ОГЛЯД
 ЧЕРНІВЦІ
 ЕКОНОМІКА
 ОСВІТА
 ЕКОЛОГІЯ
 МАС-МЕДІА
 РЕЛІГІЯ
 МІЖНАРОДНІ НОВИНИ
 ПРАВО
 КОРДОН
 ПРЕЗИДЕНТСЬКІ ВИБОРИ
 ПРОТЕСТИ
 НАРОДНІ ТРАДИЦІЇ
 МИСТЕЦТВО
 БЛАГОДІЙНІСТЬ
 ЧЕРВОНА РУТА 2009
 ОБЛАСНА ВЛАДА
 ВІДПОЧИНОК
 АРМІЯ
 ЖИТІЄ МОЄ
 БЛОГИ
 ОЧЕВИДНЕ-НЕЙМОВІРНЕ
АРХIВ
 
новин
веб-конференцiй
опитувань
ПРО НАС
КОНТАКТИ
ПОШУК
 


Новини від Киноафиша.юа
Загрузка...
Загрузка...
 
 
 

Новини Чернівці та Буковинського краю. Щоденні чернівецькі новини, буковинські новини, новини буковини, прессконференції, анонси, блоги, опитування.

  Перегляд новини  /  ШОУ-БІЗНЕС   >>> 14 Травня 2019

Заради дорогого кліпу співачка з Буковини Марина Тимофійчук (NAVKA) продала спорткар впливовому буковинцю (ВІДЕО)

РЕАЛІЇ ШОУ-БІЗУ /


Співачка NAVKA | Марина Тимофійчук презентувала провокативний кліп на пісню #ЦіпЦіп. Заради зйомок цього відео артистка навіть продала свій дорогий автомобіль, що дозволило їй залучити до роботи велику команду професіоналів відомих за співпрацею з найвідомішими українськими проектами (MOZGI, Світлана Лобода, “Время и Стекло”, Макс Барських та багато інших).


За словами експертів, потужний «качовий» трек та дорога картинка значно вирізняє кліп “Ціп-Ціп” серед іншого україномовного контенту. Адже під час зйомок цього відео були використані технології, які ще ніхто в Україні не насмілювався застосувати.

“Машина стала непотрібна, а кліпи потрібніші, - сміється співачка NAVKA. - Я дуже хотіла показати історію про сучасні українські вечорниці, саме тому вирішила вкласти у цей кліп всі можливі ресурси. Завдяки цьому у відео присутні несподівані герої, люмінесцентний бодіарт, потужні ефекти, неон, ультрафіолет, стихії вогню та води, а головне - шалені і відверті танці!”

У результаті відеокліп “Ціп-Ціп” став не лише найдорожчим кліпом в кар'єрі Навки, але й найбільш складним в технічному плані. Так, зйомки тривали більше 2 діб в одному зі столичних павільйонів, де було спеціально збудовано три великі локації. Незважаючи на те, що під час знімального процесу група зіткнулась з багатьма труднощами, серед яких: травми і падіння у крижаній воді, екстремальні зйомки танцюристів у сценах з вогнем, перебої з постачанням електроенергії і, як наслідок, імпровізаційні зйомки у майже цілковитій темряві, - це не вплинуло на цілодобову ефективну роботу понад 70 людей і... 2 півнів! Саме півні стали одними з ключових героїв кліпу і приміряли на себе гламурні неонові образи.




Тож пройшовши крізь вогонь, воду і “неонові кури” співачка NAVKA | Марина Тимофійчук, яку за її оригінальні авторські тексти вже встигли охрестити “Потапом у спідниці”, своїм новим хітом доводить - сучасній українській музиці бути!
 
 
 
Переглядів (5669) Коментарів (6) Додати коментар Версія для друку
Інші новини по темі
1. У Києві Еміль Крупник завершив роботу над професійним реміксом пісні композитора Гамми Скупинського «Майн Чернивець (Мої Чернівці)»
2. Пограбували кримський особняк Софії Ротару, який вона виставила на продаж
3. Через пандемію коронавірусу цьогорічний фестиваль класичної музики «Буковинський листопад» відбудеться в online у мережі Фейсбук
4. 13 вересня 50 років тому у Чернівцях вперше виконали "Червону руту" (ВІДЕО)
5. Помер легендарний Енніо Морріконе
Коментарі
Додати свій коментар
  Ваше ім'я
  Місце проживання
  Введіть код
 оновити код
 
 
Увага, коментарі не відповідаючі нашим вимогам будуть видалені.
зачекайте ...