"Укрпошта" планує випустити марку, присвячену перемозі Kalush Orchestra на "Євробаченні"
Державне підприємство "Укрпошта" планує випустити нову марку, присвячену перемозі гурту Kalush Orchestra на цьогорічному пісенному конкурсі "Євробачення".
Про це у соціальній мережі Facebook заявив генеральний директор компанії Ігор Смілянський, пише УНІАН.
Зокрема, він від імені всієї компанії "Укрпошта" привітав гурт Kalush Orchestra з перемогою на "Євробаченні".
"Укрпошта" випускає марки згідно з рішенням Художньої ради. Але, я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так, як ми це зробили з Русланою та Джамалою", - заявив Смілянський.
"Дизайн марки ми безумовно розробимо окремо, бо повинні це погодити з "Євробаченням". Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності", - наголосив гендиректор "Укрпошти".
Нагадаємо, у ніч на 15 травня група Kalush Orchestra, яка представляла Україну на пісенному конкурсі "Євробачення-2022" в італійському Турині, одразу після свого виступу у великому фіналі закликала врятувати захисників заводу "Азовсталь" та Маріуполя. Все це транслювалося в прямому ефірі конкурсу на багато країн світу.
Також свою підтримку Україні передали словами та іншими способами ще кілька учасників, зокрема Ісландії та Німеччини.
Український гурт Kalush Orchestra з піснею "Stefania" виграв цей конкурс. На другому місці - британський співак Сем Райдер з піснею "Space Man".
-
"Це просто хвора людина!": Співак Іво Бобул досі не може пробачити стронгмену Василю Вірастюку знущання над готельним номером артиста у готелі "Буковина"
-
Австрія здобула перемогу на Євробаченні-2025. Україна - дев’ята
-
Фінал Євробачення-2025: де дивитися та як голосувати
-
Ziferblat продовжує боротьбу. Хто пройшов до гранд-фіналу Євробачення 2025
-
Півтора мільйона доларів за житло: скільки коштують найдорожчі будинки в Чернівцях - дослідження МБ
-
Бобул вперше розповів про батьківську хату у Тереблече і свою багатодітну родину