"Укрпошта" планує випустити марку, присвячену перемозі Kalush Orchestra на "Євробаченні"

Державне підприємство "Укрпошта" планує випустити нову марку, присвячену перемозі гурту Kalush Orchestra на цьогорічному пісенному конкурсі "Євробачення".

Про це у соціальній мережі Facebook заявив генеральний директор компанії Ігор Смілянський, пише УНІАН.

Зокрема, він від імені всієї компанії "Укрпошта" привітав гурт Kalush Orchestra з перемогою на "Євробаченні".

"Укрпошта" випускає марки згідно з рішенням Художньої ради. Але, я думаю, в мене буде достатньо аргументів як у голови ради погодити та пришвидшити випуск марки, присвячений нашим переможцям. Так, як ми це зробили з Русланою та Джамалою", - заявив Смілянський.

"Дизайн марки ми безумовно розробимо окремо, бо повинні це погодити з "Євробаченням". Якщо бажаємо йти в Європу, треба поважати права інтелектуальної власності", - наголосив гендиректор "Укрпошти".

Нагадаємо, у ніч на 15 травня група Kalush Orchestra, яка представляла Україну на пісенному конкурсі "Євробачення-2022" в італійському Турині, одразу після свого виступу у великому фіналі закликала врятувати захисників заводу "Азовсталь" та Маріуполя. Все це транслювалося в прямому ефірі конкурсу на багато країн світу.

Також свою підтримку Україні передали словами та іншими способами ще кілька учасників, зокрема Ісландії та Німеччини.

Український гурт Kalush Orchestra з піснею "Stefania" виграв цей конкурс. На другому місці - британський співак Сем Райдер з піснею "Space Man".


Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації