Як на Буковині колишні наперсточники вирішили розвести на "асфальтній картонці" президента

Апробована у Чернівцях метода проста, як двері, але вони сподіваються, що вона може бути ефективною. Її взяли на озброєння ті, кого на минулих виборах мера та обласного голови виборці і депутати прокатали, відрізавши дороги до владного корита. Але це не означає, що вони не прагнуть реваншу. Спати не можуть.

Стратегія зухвала: продукуючи фейки і відверту брехню, колишні намагаються в очах президента звинуватити нинішніх керівників міста та області у їх нелояльності Києву.

Роблять це безпринципно та безпардонно, дискредитуючи у такий спосіб людей, абсолютно лояльних до президента і дуже корисних на своїх місцях. Особливо у цей нелегкий період болючих реформ. Людей авторитетних, які мають підтримку громади.

Але задіявши потужний фінансовий ресурс, награбований у місті за роки перебування при владі і дерибані міського майна, заручившись підтримкою київських друзів зі зв'язками, колишні наперсточники і базарні бариги, кидали та фігуранти кримінальних справ під керівництвом осіб, наближених до Фірташа, розпочали справжню війну проти Чернівців та області.

Усі вони згрупувалися у міській раді минулих скликань, пробившись туди через власні кишенькові партії, знайомства та фінансовий ресурс, у подальшому розграбувавши міський бюджет, роздерибанивши землю і нерухомість. І ніхто з них не думав, що шоколадний період так жорстко завершиться.

Чернівчани обрали мером нову людину - підприємця Романа Клічука, незважаючи на те, що колишні знову проривалися у владу двома власними партіями. Не вийшло, люди їм не повірили.

Зірвалися їхні плани і щодо узурпації обласної ради. Депутати, всупереч задіяним ресурсам і ретельній кулуарній агітаційній політиці, обрали на голову не їхнього кандидата - Володимира Жаровського.

Вони вибрали хоча молодого, але досвідченого управлінця, екс-заступника губернатора - Олексія Бойка.

Це був нокаут, і період ганьби перед покровителем - олігархом Фірташем, який таких провалів за його гроші не прощає.

Вихід залишився один - реванш. Як? Через тотальну дискредитацію в очах офісу президента і самого президента чернівецького мера і голову облради. Попри те, що ті користуються підтримкою людей та демонструють ефективну роботу.

Швидко був створений телеграм-канал "Сосєд", який почав цілодобово продукувати негатив, фейки, відверту брехню про нинішніх керівників міста та області. І головне завдання - дезінформувати не їхніх виборців, чернівчан та інших буковинців, а офіс президента і його особисто. Ризиковано, але ефективно, переконані ті, хто затіяв пошити першу особу держави у лохи.

У чому ж намагаються звинуватити Олексія Бойка та Романа Клічука - у тому, що вони буцімто працюють проти центральної влади, і це звинувачення єдине, оскільки іншого негативу накопати не можуть. А це відверта, несусвітня брехня. Бо Клічук і його "Єдина Альтернатива" успішно співпрацює у міській раді зі "Слугами народу" - командою Віталія Другановського. Як і Олексій Бойко зі "Слугами народу" в обласній раді. І ця співпраця ефективна та корисна для області, міста, України та стратегії президента.

Такий розклад влаштовує і виборців, які раніше обрали Володимира Зеленського, бо вони бачать якісну роботу та її результати. Крім того, і Клічук, і Бойко неодноразово заявляли у ЗМІ про підтримку президентських реформ і роблять усе, щоби зі свого боку їм сприяти. Обоє пов'язують ефективну роботу рад, якими керують, з підтримкою офісу президента та президента особисто. Тобто - люди на місці.

Але ж тих, хто не вміє програвати, це не цікавить, як, за великим рахунком, не цікавить і все, що робить Володимир Зеленський. Їх цікавить одне - особисте повернення у владу. Тому вони й пішли ва-банк, на відвертий обман та дезінформацію президента і людей у його офісі.

Що ж, придумати так жорстко обставити президента у наперстки ще ніхто не пробував. Подивимося, чим це закінчиться.

Артур КОРНЄЄВ, для БукІнфо (с)


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації