Американський супутник виявив у Єгипті 17 пірамід, засипаних піском

О СКОЛЬКО НАМ ОТКРЫТИЙ ЧУДНЫХ... /

Американський супутник розгледів у єгипетському районі Саккара нові скарби - "піском засипано тисячі поховань і селищ", пише Карло Гранде у статті, надрукованій в газеті La Stampa.

"Тепер до пошуків пірамід візьмуться супутники: саме "летюче око" виявило в єгипетському районі Саккара 17 нових пірамід. Знімки в інфрачервоному випромінюванні було зроблено з висоти 700 км. Піраміди, а також тисячі поховань та майже три тисячі селищ поховані під піском, але чудово помітні: щільність каменю, граніту чи глинобитної цегли більша, ніж щільність навколишнього ґрунту", - пише видання, передає InoPressa.

"Перші розкопки підтвердили зроблене відкриття. Сара Парчак, піонер в галузі космічної археології, каже:" Ми розкопали будинок, побудований три тисячі років тому, який було виявлено за допомогою супутникових зйомок".

"На думку єгипетської влади, інфрачервона зйомка допоможе в майбутньому і в охороні культурних та археологічних цінностей країни. Нові технології допоможуть новим поколінням археологів усього світу: вони зможуть здійснювати більш конкретні дослідження - перебуваючи на дуже великій території розкопок, з численними об'єктами, часом дуже важко зрозуміти, звідки слід починати", - пише автор статті.

Прикметно, що в некрополісі Саккари на південь від Каїра досить часто робляться нові відкриття, хоча розкопки ведуться вже давно. У лютому 2009 року єгипетські археологи знайшли понад 20 мумій у склепі, якому щонайменше 2600 років. Як повідомив головний археолог Єгипту, ще 8 дерев'яних і кам'яних саркофагів було виявлено під час розкопок у районі Саккара.

За півроку до цього єгипетські археологи виявили похоронну камеру і труну фараона Сенусерта II, який, як вважають, правив Єгиптом з 1897 по 1878 рік до н.е.

Поховання виявили в Ель-Лахуні, місті, побудованому Сенусертом. Ель-Лахун був політичною столицею Єгипту впродовж правління 12-ї і 13-ї династій. Там же зведено і піраміду фараона. У 2008 році в районі Саккарського некрополя поблизу Каїру в Єгипті було виявлено фрагмент знаменитої алеї сфінксів, а також фундамент ще однієї піраміди - так званої піраміди номер 29. Трохи згодом там-таки єгипетські археологи виявили дві гробниці, вік яких сягає 4300 років. Очевидно, виявлені поховання є частиною великого кладовища, прихованого під пісками в Саккарі, на південь від Каїра.

БукІнфо (с)