Американські науковці вперше виростили мікрозелень на місячному ґрунті. Відео

Вчені не припиняють досліджувати поверхню Місяця та дивувати населення Землі. Зокрема, цього разу фахівці змогли виростити рослини на грунті, яку доставили зі супутника. Рослини повільно проростали та виявилися низькорослими.

Грунт з Місяця на Землю доставили в рамках місії космічного корабля "Аполлон-11" ще в 1969 році. Науковці вирішили спробувати висадити однорічну трав'янисту рослину - крес-салат. У перший же тиждень стало відомо, що на не природньому грунті рослини проростають дуже повільно й вони низькорослі, повідомляє МЕТА з посиланням на AP.

Окрім цього, отримані зразки ґрунту піддавалися впливу сонячної радіації довше, ніж ґрунт з поверхні моря спокою, тож виявилися менш сприятливі для рослин. Також у ньому знайшли крихітні частинки скла від ударів мікрометеоритів.

Вчені зробили висновок, що для майбутніх досліджень треба застосовувати ґрунт із молодших геологічних ділянок Місяця.

Науковий співробітник НАСА з космічної біології Шарміла Бхаттачарья підкреслила:

Той факт, що щось виросло, означає, що у нас є дійсно хороша відправна точка, і тепер питання в тому, як ми це оптимізуємо і покращуємо

Раніше вчені розповіли, як Місяць впливає на температуру Землі. Виявляється супутник Землі може впливати на зміни клімату на планеті.

Коментарі: