Хтось воює, а хтось жирує... Польський ринок розкоші зростає завдяки багатим біженцям з України
У 2023 році ринок предметів розкоші в Польщі зріс до 42,4 млрд злотих ($10,8 млрд), із яких понад половину складають автомобілі.
Про це йдеться у звіті аудиторської фірми KPMG, пише Mind.
Майже 60% цього ринку припадає на автомобілі преміумкласу та класу люкс, друге місце посіли розкішні готелі та СПА, третє – одяг і аксесуари.
Зростання ринку становить 12,2%, що перевищило інфляцію (11,4%).
Автори звіту вважають, що таке зростання частково забезпечили українці.
«Цікаво, що навіть за підвищеного податкового порогу, зросла кількість людей, які заробляють понад 120 000 злотих на рік. Таке збільшення можна пояснити, серед іншого, високою інфляцією та значним зростанням зарплати. Крім того, прибуття до Польщі громадян України, що працюють у міжнародних корпораціях і мають хороший дохід, також могло сприяти такому зростанню», – прокоментував результати дослідження Анджей Марчак, партнер KPMG.
-
У стіні розбитої окупантами хати неподалік Сіверська бійці ЗСУ виявили старовинну Біблію. ФОТО
-
«Йому бракувало унітаза». На Черкащині живе американець, який не зміг стати воїном Інтернаціонального легіону, але досягнув іншого
-
Рятувальники показали, як на високогір’ї Карпат біля гори Попіван падає сніг: "Вранці було 9 морозу!"
-
Мобільний оператор «Vodafone Україна» розширив покриття послуги «Роумінг як вдома» на всі країни ЄС
-
З якими автомобілями власники не хочуть розлучатися навіть після 15 років експлуатації
-
В Івано-Франківську власника собаки, який загриз лебедя в міському парку, мобілізували до ЗСУ - мер міста Марцинків