Чернівці змінюються: долучайтеся до створення нового бренду міста

Місто Чернівці запрошує всіх своїх мешканців та гостей взяти участь у важливому опитуванні, яке стане кроком у розробці бренду міста. Мета — почути голос кожного і врахувати при створенні нового образу міста, який неминуче поєднає його історичну спадщину і сучасні реалії.

Захід реалізується в межах програми міжнародної співпраці «EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП» за співфінансування Європейського Союзу та уряду Німеччини. Програма спрямована на підтримку економічної стійкості, відновлення та зростання України, створення кращих умов для розвитку українських малих і середніх підприємств (МСП), а також підтримку інновацій та експорту.

Детальніше: www.eu4business.org.ua

Стратегічний виконавець програми – німецька федеральна компанія Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH. Локальний партнер з виконання – агенція OCB Agency.

OCB Agency відповідає за впровадження бренд стратегії. Очікується, що ця ініціатива сприятиме розвитку міжнародного партнерства та залученню інвестицій до міста.

Тетяна Аніщук, заступниця директора програми міжнародної співпраці «ReACT4UA (Застосування та імплементація Угоди про асоціацію між ЄС та Україною у сфері торгівлі) / EU4Business: відновлення, конкурентоспроможність та інтернаціоналізація МСП»:

«Проєкт має на меті показати мешканцям вектор розвитку та сприяти розбудові цього чудового міста. Брендування та айдентика міста можуть стати потужним інструментом у формуванні позитивного іміджу Чернівців, привабленні інвестицій та розвитку місцевого бізнесу. Ми пишаємося участю у цій ініціативі та віримо в її успішне завершення, яке принесе велику користь місту та його жителям».

На думку авторів проєкту, важливо не просто створити привабливий образ міста, а зберегти його історичні та культурні традиції, які є частиною ідентичності Чернівців, одночасно підкреслюючи сучасні досягнення та потенціал. І звісно, неможливо ігнорувати реалії, в яких живе місто — війну.

Сергій Бостан, директор міського Департаменту соціально-економічного розвитку:

«Цей проєкт є чудовою можливістю визначити образ Чернівців для майбутніх поколінь. У часи, коли країна переживає війну та пройшла через низку трансформацій, в містах формується нова реальність. Ця реальність включає в себе важливий внесок військових і волонтерів, релокацію бізнесу, підтримку від міжнародних партнерів і донорів. Все це створює новий контекст. Бренд міста стає інструментом для відображення цього контексту, зберігаючи при цьому його історію. Ми віримо, що спільно з мешканцями ми зможемо передати дух міста та зробити його центром культури та бізнесу».

Опитування має на меті дослідити відношення місцевих жителів, колишніх мешканців, туристів та тих, хто ніколи не відвідував Чернівці, до міста. Це допоможе відповісти на питання «Хто ми?», «Які наші сильні сторони» та «Якими ми хочемо бути в майбутньому?».

На базі дослідження буде розроблений бренд міста, його айдентика та комунікаційна стратегія. Елементи айдентики використовуватимуться на сувенірах, в офіційних документах, а також в просуванні міста, підвищенні його впізнаваності, позиціонуванні в країні та світі, залученні інвестицій та туристів, та інших аспектах промоції та розвитку міста.

Важливо зазначити, що розробка бренду міста — це не просто візуальна трансформація, але і напрямок руху у майбутнє, який враховує поточні реалії, зокрема, війну.

Кирило Онацький, OCB Agency:

«Брендинг міста — це процес, який може дати неймовірні переваги. Спільно з командою проєкту ми працюємо над тим, щоб відкрити для Чернівців усі можливості брендингу та показати, як це працює. Наша мета — створити образ міста, який вразить і підкреслить його унікальність, а також залучити більше уваги та інтересу з боку інвесторів, туристів і молоді. Чернівці мають потенціал стати справжнім культурним та економічним центром, і ми прагнемо досягти цієї мети через брендування та маркетингові рішення, які відображатимуть суть міста».

Долучитися до опитування можна, перейшовши за посиланням: https://bit.ly/chernivtsi-questionnaire. Опитування є анонімним, тож кожен може відповісти чесно та допомогти у розвитку майбутнього Чернівців.


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації