Різночитання з міською владою закону по зовнішній рекламі змусило рекламістів Чернівців об'єднатися в Спілку (ВІДЕО)

РЕКЛАМНІ ІНТРИГИ / 

У Чернівцях презентували Спілку рекламістів і рекламодавців Буковини. Представлення учасників об’єднання, а також причин, які підштовхнули працівників реклами створити Спілку, відбулося сьогодні, 11 квітня.


За словами голови Спілки Ігора Воронича, до об’єднання рекламістів підштовхнуло різне трактування міською владою та працівниками сфери реклами законодавства щодо зовнішньої реклами, передає кореспондент БукІнфо. Зокрема, рекламники розповіли, що з міською владою не можуть знайти спільної мови щодо рекламного бізнесу, а тому вирішили згуртуватися у Спілку.

«Останні два роки в місті виникли серйозні проблеми з веденням рекламного бізнесу. Я б навіть сказав, що виникло певне протистояння з органами місцевої влади та бізнесменів. Можливо не стільки протистояння, скільки різночитання певних законодавчих актів. Тому розвиток бізнесу досить серйозно загальмувався», - зазначив Ігор Воронич.

Як наголосив Воронич, щороку з реклами місто одержує до 4 мільйонів гривень.

Проблемною бачать рекламісти ситуацію з введеним мораторієм на розміщення зовнішньої реклами в Чернівцях, який діє останні два роки. Сьогодні узаконити існуючі сітілайти чи білборди практично неможливо, документи у міськраді не приймають, посилаючись на мораторій.

«Прийнято рішення, що вивіска більше трьох квадратних метрів трактується як зовнішня реклама. Люди намагаються узаконити вивіску, але, виявляться, що це неможливо, бо діє мораторій. Це означає, що вивіска висить незаконно. Але вивіска на три квадратні метри, особливо на масштабних приміщеннях, виглядає абсурдною», - заявив Ігор Воронич.

Несправедливістю рекламісти називають і те, що долучається до визначення об’єктів зовнішньої реклами, які підлягають демонтажу комунальне підприємство «Реклама». Як наголошують члени Спілки, міське підприємство є таким же гравцем на ринку реклами, як і приватні структури.

«Ми будемо зараз намагатися впливати на формування правил гри. Будемо ініціювати внесення змін у чинні нормативні акти місцевого значення, будемо ініціювати внесення змін у законодавство України», - додав Воронич.

Кореспондент БукІнфо поцікавився у відділі з питань міського середовища Департаменту містобудівного комплексу про створення спілки рекламістів.

«Створення спілки - це чудово! Адже, Постанова Кабінету Міністрів №2067 прямо вказує на таку можливість, як засіб захисту інтересів рекламного бізнесу, а також як засіб впливу на нормотворчі процеси у владі. Коли на минулих зібраннях підприємці довели до мене про можливість створення такої спілки - я ще тоді їм відповів про повну підтримку такої ідеї та запитав про те, чому ще досі її немає?

Насправді, ситуація яка склалась сьогодні між владою та бізнесом доволі дуже важка. На мій погляд справа вся у тому, що раніше влада не дуже цікавилась тим - що насправді є зовнішня реклама, як вона має виглядати, яке місце у цьому займає архітектура та дизайн міста. На протязі тривалого часу такі питання не підіймались і от що станом на сьогодення ми маємо: конструкції застарілі, розміщені хаотично, вбачається їх значна перенасиченість. Крім того, багато конструкцій розміщено без "розрахунків надійності" - що призводить до таких наслідків, який мав місце на Галицькому шляху. Більш того, не поодинокі випадки, коли підприємці зловживали "бездіяльністю" влади та улаштовували рекламні конструкції в супереч виданим дозволам на їх розміщення, встановлюючи додаткові площини.

Дійсно, коли влада вирішила навести лад у цій діяльності, підприємцям це не сподобалось. Підприємці цілком розуміють, що від них вимагає влада, цілком розуміють, що є питання де вони не праві. І першу чергу та на превеликий жаль, їх цікавить не зовнішній вигляд міста, а власні інтереси. Побачимо якою буде робота створеної ними спілки: чи вона буде намагатись і далі намагатись блокувати роботу влади з наведення порядку у місті, чи навпаки, допоможе - а саме, наприклад, з наданням власного проекту нового Положення про розміщення зовнішньої реклами в м. Чернівці - швидке прийняття якої дозволить як найскоріше відмінити дію мараторію на видачу нових дозволів..», - прокоментував начальник відділу з питань дизайну міського середовища департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин міської ради Андрій Мірошниченко.

За словами чиновника, наразі підприємці не готові йти на зустріч міській владі. Вирішення «різночитання закону» може лише суд, зауважив Мірошниченко.

«А поки що, конструктиву ніякого не має. Жодна нарада, яка не одноразово відбувалась свідчить про те, що підприємці не готові до конструктиву. Як показує практика сьогодення, порядку в місті з таким підходом не навести, наради які проводяться з підприємцями ні до чого не призводять, тому я особисто розглядаю питання про звернення із позовами до суду по кожному конкретному випадку. Бо суд приймає рішення виключно на доказах наявних у матеріалах справи, через норми діючого законодавства. У суді не має місця популізму, перекрючуванню "на свій лад" норм чинного законодавства, будь-яких інших амбіцій та іншого», - додав посадовець.
 

 
 
 

БукІнфо (с)
Фото й відео – Максим Козменко

DIM RIA
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації