Мережа магазинів «Тайстра» провела повний ребрендинг. І, здається, буковинцям оновлення сподобалося*
Нещодавно мережа магазинів «Тайстра» провела повний ребрендинг, адже більше 10 років команда «Тайстра Груп» працює над тим, щоб покращувати сервіс та швидкість обслуговування. Про що свідчить популярність магазинів «Тайстра» та успішний розвиток більше ніж 60 магазинів в декількох регіонах України: Чернівецькій, Тернопільській та Хмельницькій областях.
«Тайстра» - це мережа магазинів для щоденних покупок, що мають зручне розташування поруч із домом. Окрім завжди свіжих фруктів та овочів Ви можете знайти всі необхідні продукти в найбільшому асортименті, напої та інші групи товарів для Вашого дому.
Поруч із домом — гасло бренду, що передає логістичну стратегію магазинів Тайстра: розташування продуктових магазинів таким чином, щоб вони завжди опинялися біля вашого дому.
Гасло ненав’язливо нагадує про те, що десь поблизу точно є місце, де можна задовольнити потреби у свіжих та якісних продуктах швидко і зручно.
Саме цю інформацію намагались донести в оновленому логотипі, що поєднує у собі традиційні елементи буковинської тайстри, і елементи, які символізують шлях з дому до магазину, котрий завжди неподалік. Він ніби передає карту пересічного району в якому проживає кожний із нас.
У кольорове рішення, що максимально привертає увагу, й, при цьому, є автентичним і витриманим, закодована ідея: тайстра, у котру вміщається безліч різноманітних продуктів.
* на правах реклами
-
Торгові стелажі: секрети вдалого вибору
-
Створює на Буковині ексклюзивні екоіграшки: підприємець розширив власний бізнес за допомогою гранту
-
У селі Валя Кузьмина під Чернівцями місцевий бізнесмен відновлює озеро і відпочинкову базу
-
На розвиток бізнесу Буковини у 2024 році держава передбачила 800 млн гривень
-
900 гектарів садів: колишній міністр МВС Арсен Аваков зайнявся вирощуванням фундука на Закарпатті
-
На Буковині місцеві бюджети отримали понад 257 млн грн від податку: більшість грошей - внесок підприємців