14 шкіл на Буковині мають бути готові з 1 вересня стати опорними
ОСВІТНЯ РЕФОРМА /
До 1 червня цього року переможці конкурсу "Опорна школа", які зайняли 1, 2, 3 місця (Глибоцький ліцей Глибоцької селищної об’єднаної територіальної громади, Кельменецький ліцей, Хотинська гімназія) та 11 інших опорних навчальних закладів, що брали участь у конкурсі, повинні привести у відповідність усі нормативно-правові документи стосовно утворення опорного закладу, мати відповідне офіційне рішення, в тому числі, і про утворення філій, що дасть підставу рівноцінно розподілити кошти на забезпечення і створення належних умов в опорних навчальних закладах.
Журналістам Інформагентства "АСС" в.о. директора Департаменту освіти і науки облдержадміністрації Ірина Ісопенко повідомила, що при відсутності прийняття відповідного рішення про утворення опорного закладу школами-переможцями органи управління освітою та обласні державні адміністрації повинні вжити всіх необхідних заходів, аби наступний за рейтингом заклад, що брав участь у конкурсі, мав можливість стати опорним та отримати відповідне фінансування.
«Розпочати свою повноцінну роботу опорний навчальний заклад повинен з 1 вересня 2016 року. Невдовзі починається новий навчальний рік, і всім, хто бачить для себе перспективу утворення опорного закладу, необхідно вкластися у терміни та прийняти відповідне рішення для отримання належної субвенції, за рахунок якої буде можливість створити належні умови для навчання та виховання дітей, необхідну матеріально-технічну базу навчальних закладів», - зазначив голова ОДА Олександр Фищук.
БукІнфо (с)
Більше новин по темі:
-
Коли у Чернівцях прозвучить "останній дзвоник-2024" і як видаватимуть атестати
-
Стали відомі результати аудиту гімназії №5 у Чернівцях
-
У ЧНУ імені Юрія Федьковича запрацювали "діджитал-хаб" та лабораторія штучного інтелекту
-
Директорка Чернівецької гімназії №5 Віра Сопетик подала до суду на міське управління освіти
-
В Україні скасують 11-річне навчання у школі і відправлять половину учнів до ПТУ
-
Громади Чернівецької області отримають частину субвенції з державного бюджету на підтримку осіб з особливими освітніми потребами