Модний дім Шанель: краса, яка випереджає час

У сучасній колекції Chanel досить широко представлені засоби для догляду за шкірою та декоративна косметика. Марка Chanel зазвичай асоціюється з елегантним жіночим одягом, аксесуарами, предметами розкоші та парфумерією. Але у сучасній колекції цього бренду досить широко представлені засоби для догляду за шкірою та декоративна косметика.

У цій статті ми розповімо про косметичні бестселери та нові пропозиції Chanel, які ви можете замовити, перейшовши за посиланням в інтернет-магазин PARFUMS https://parfums.ua/brand/chanel.

Лідери продажів та оригінальні новинки

На сайті Chanel постійно оновлюється рейтинг найпопулярніших косметичних продуктів. Перші позиції у ньому списку стабільно займають:

  • Помада ROUGE ALLURE VELVET. До складу входять найтонші, чисті пігменти, які забезпечують високу інтенсивність кольору. Помада створює матовий фініш з легким перламутровим сяйвом, її ніжна текстура приємно обволікає губи та розгладжує рельєф завдяки присутності у рецептурі олії жожоба.
  • Туш для вій LE VOLUME RÉVOLUTION. Максимальний об'єм та ефектний вигин гарантовані. Запатентована щіточка має спеціальні мікропорожнини, що забезпечують зручне дозування. Буквально одним рухом вдається досягти екстремального обсягу без грудочок та обсипання. Продукт пройшов офтальмологічний контроль. Поєднання різних видів натуральних восків надає віям еластичність, а полімер виконує надійну фіксацію, яка зберігається до моменту видалення макіяжу.
  • Бальзам для губ ROUGE COCO BAUME. Це унікальний продукт, що успішно поєднує колір та догляд. Бальзам живить і зволожує шкіру губ (ефект зберігається до 12 годин), візуально збільшує їхній обсяг. Пропонується різноманітна палітра – від прозорого з легким перламутровим ефектом до коричнево-бордового. У формулу входить запатентований комплекс Hydraboost з восків мімози, жожоба та соняшника, а також олії ши та оливи. Бальзам можна наносити в 1-3 шари й у такий спосіб регулювати інтенсивність кольору.

Модний дім щосезону оновлює свій асортимент. Креативну студію макіяжу на створення колекції Весна-літо 2022 надихнула улюблена вілла Коко Шанель La Pausa. У цій садибі Коко провела майже три десятиліття. Ділянку вона купила наприкінці 20-х та вирішила облаштувати там розкішну резиденцію за власним проєктом. Особисто займалася дизайном, підбором декору та регулярно приїжджала з Парижа, щоб зустрітися з архітектором Робертом Штрейцем. Чотириповерховий особняк, інтер'єр якого виконаний у білих, бежевих, рожевих колоритах сьогодні приваблює чимало туристів. Вілла La Pausa кілька разів міняла господарів, але у 2015 році модний дім Chanel викупив її у колишніх власників.

До весняно-літньої колекції 2022 увійшли рум'яна з атласним фінішем, тіні для повік, знайомий нам бальзам для губ у 7 відтінках, а також деякі інші продукти. Всі пропозиції комбінуються для створення кількох ключових для цього сезону образів – Сяйво літа та Сонячна Рів'єра.

Екстракт камелії: доведена ефективність в уповільненні раннього старіння шкіри

На початку 2022 року було оголошено про вихід нової колекції №1 de Chanel, до якої увійшли засоби для догляду за шкірою, декоративна косметика та парфумований спрей. У складі формул – екстракт червоної камелії, що має унікальні відновлювальні властивості. Продукти для догляду за шкірою, які входять до цієї лінійки, надають покривам приємного блиску, зменшують глибину зморшок на 25%, звужують пори.

Особливо вони ефективні на першому етапі старіння, який характеризується кількома основними ознаками. Приблизно у 25 років з'являються дрібні, неглибокі зморшки у куточках очей, на щоках, а пізніше і на лобі. Спочатку вони помітні лише за активної міміки. Це природний процес, який пов'язаний зі зниженням вироблення колагену. Також поступово зменшується надходження поживних речовин до поверхні шкіри, що призводить до зменшення блиску.

Понад 10 років бренд Шанель співпрацював з кафедрою біотехнологій та старіння Університету природних ресурсів та природничих наук у Відні з метою вивчення можливостей екстракту камелії, пов'язаних з уповільненням процесів раннього старіння. Також у Гожаку (місто на південному заході Франції) було організовано спеціальну аграрну лабораторію, яка займається вирощуванням цієї рослини в екологічних умовах. Переробленню піддаються всі частини квітки – від насіння до пелюсток.

Концепція нової лінійки полягає у комплексному підході до догляду за шкірою, що складається з таких етапів:

  • Підготовка. Очищувальна пудра й лосьйон для відновлення покривів.
  • Основний догляд. Крем для шкіри навколо очей, сироватка та крем для обличчя.
  • Вдосконалення образу. Тональний флюїд та тінт для вилиць і губ.
  • Свіжість. Сироватка-димка та парфумований спрей.

Сьогодні колекція №1 de Chanel вже представлена ​​у фірмових бутиках цього бренду, розташованих у Франції. З нетерпінням чекаємо початку офіційних постачань в Україну.

*на правах реклами


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації