У Чернівціводоканалі анонсували масштабну реорганізацію мереж водопостачання у місті та презентували роботу комунального чат-боту

Сьогодні в приміщенні Чернівецької міської ради відбувся брифінг директора "Чернівціводоканалу" Андрія Колесника щодо стану мереж водопостачання у місті Чернівці.

- Вчора ми мали ще одну таку чергову аварію на повітряній лінії Дністровського водогону. Цілу ніч працювала бригада, але зробили. А сьогодні приймаються комплексні технічні рішення, які опрацьовані зі спеціалістами з Києва, з провідними інженерами ізраїльської компанії "Пермат", яка є провідним фахівцем у світі в упередженні гідроударів і поривів на водогонах. І розроблено комплекс заходів, які дозволять нам до початку масштабної реорганізації, ремонту даної ділянки водогону прожити цей час, - розповів директор "Чернівціводоканалу" Андрій Колесник, пише Погляд.

За його словами, на наступний рік заплановані масштабні роботи з побудови ділянки водогону з насосної станції "Магала", що дозволить збільшити водопостачання району Гравітон, Фастівська і аж до аеропорту. Крім того, зараз робляться всі технічні заходи для того, щоб насосна станція "Біла" змогла в півтора рази збільшити наповнення водогону.

Фото: Погляд

- Зусилля направлені на те, що на сьогоднішній день розроблений комплекс заходів і буде найближчим часом представлена Комплексна стратегія розвитку Чернівціводоканалу, пов'язана з тим, що ми будемо збільшувати наповнення нашого головного резервуару водою не тільки з Дністровського водогону, а й з Прутського, - додав Андрій Колесник.

“Чернівціводоканал” презентував перші результати роботи комунального чат-боту, який розробила компанія SoftServe

Місяць тому “Чернівціводоканал” запустив використання чат-боту, спеціально розробленого рішення для комунальників, над яким працювала компанія SoftServe. Не заважаючи на те, що підприємство лише розпочало використання цього технологічного рішення в операційній роботі, перші позитивні результати можна спостерігати вже сьогодні.

ТОВ “Софтсерв-Муніципальні технології”, що належить до групи SoftServe, розробляє технологічні рішення для комунальної сфери. Минулого року, експерти компанії розробили спеціальні чат-боти для комунальних підприємств України. На сьогодні такі чат-боти окрім “Чернівціводоканал”, використовують також “Київводоканал”, “Львівводоканал” та більше 30-ти комунальних компаній по всій країні. Чат-бот є основним каналом отримання запитів від користувачів, платформою для оперативної оплати послуг та швидкої комунікації як внутрішньо так і назовні.

Чат-бот, який ми розробили для водоканалу, це елемент екосистеми рішень, для містян із різними технічними навичками. Завдяки підказкам система допомагає новим користувачам легко опановувати цей інструмент. Наша розробка дає змогу відслідковувати кількісні показники, накопичувати великі масиви даних, які також можна аналізувати та покращувати планово-економічні показники підприємства. Але перш за все, таке технологічне рішення - це вирішення основних проблем комунальної установи - швидкої комунікації та оперативного вирішення побутових запитів користувачів”, - коментує Богдан Кідик, Associate Product Manager, “Софтсерв-Муніципальні технології”.

Серед основних функцій чат-боту - сповіщення про відключення водопостачання, передача показників безпосередньо в систему водоканалу, нагадування про оплату, оплата безпосередньо в програмі, керування одночасно кількома рахунками, можливість повідомити про випадкові витоки води чи інші проблеми, тощо.

“Чернівціводоканал” розпочав користуватись чат-ботом всього місяць тому, проте на сьогодні чат-бот має вже 6400 користувачів. Окрім того, щотижня кількість мешканців міста, які користуються чат-ботом, зростає в середньому на 700 осіб. З допомогою системи було подано вже 3000 показників та проведено проплат на суму 500 000 грн. У підприємстві кажуть, що завдяки чат-боту вже вдалось зекономили 600 людино-годин.

Впровадження технологічних рішень не вирішить проблем із водопостачанням чи покращенням самої мережі нашого міста, це мешканці повинні розуміти. Проте, те, що ми починаємо використовувати технології в операційній роботі є вагомим першим кроком на шляху трансформації водоканалу в сучасну компанію. Чат-бот - це можливість правильно розподіляти та витрачати власні ресурси, і автоматизовувати ті операції та роботу, які можуть виконувати технології. Думаю, що за рік використання цього рішення зможемо побачити колосальні результати”, - коментує Андрій Колесник, директор КП “Чернівціводоканал”.

Для того, аби розпочати користуватись чат-ботом “Чернівціводоканалу”, потрібно завантажити його у TELEGRAM (https://t.me/VodaCVbot) або VIBER (http://www.viber.com/vodacvbot). Для реєстрації варто ввести номер мобільного телефону, особовий рахунок та код активації, номер лічильника або ж суму останньої проплати (можна обирати).

Щоб робота у чат-боті була зручнішою, КП “Чернівціводоканал” розробив навчальні ролики: https://bit.ly/learn_VodaCVbot

Фото та відео - "Погляд"


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації