Архівні новини зі старого сайту в процесі переносу, тому тимчасово зображення будуть недоступні. Вибачте за незручності

Ми перебираємо естафесту в старого Офісу реформ і будемо працювати у значно ширшому форматі, - координатор Офісу реформ на Буковині Тетяна Татарчук

  • 7570
ПОЖИВЕМО – ПОБАЧИМО /

Чим відрізнятиметься Офіс реформ другої хвилі об’єднання громад у Чернівецькій області від першої та яким буде штат експертів з децентралізації на Буковині. Про це кореспондентові БукІнфо розповіла новопризначений координатор Офісу реформ з питань децентралізації та розвитку у Чернівецькій області Тетяна Татарчук.
 
Також фахівець поділилася деталями проведення конкурсу на керівника Офісу реформ на Буковині.

Пані Тетяно, з червня Ви очолюєте Офіс реформ з питань децентралізації та розвитку на Буковині. До цього часу питаннями об’єднання громад найбільше переймався попередній очільник Офісу Ігор Бабюк. Розкажіть, будь ласка, як проходило призначення Вас на посаду координатора?

Сама процедура була конкурсною. Конкурс оголошувало Міністерство регіонального розвитку спільно з донорськими організаціями цієї програми. Після першого етапу на регіональному рівні були відібрані учасники, які в подальшому пройшли в рамках співбесіди за європейською методикою тести, та й саму співбесіду з представниками міністерства регіонального розвитку. Тобто процедура тривала від квітня до червня. У червні вже було прийнято остаточне рішення. Ми з Ігорем Бабюком були на цьому останньому етапі, і рішення було прийнято таке, яке було прийнято. Думаю, що ми ситуацію вирівняємо. І в будь-якому випадку будемо залучати Ігоря Бабюка як експерта. Оскільки він дуже добре знає питання децентралізації, а в нас дуже мало спеціалістів у цьому напрямку. Тому спільну мову, я думаю, ми знайдемо.

Всім відомо, що Ігор Бабюк першу хвилю об’єднання громад на Буковині фактично очолював. Однак для другої хвилі його вже не було обрано координатором Офісу реформ. Можливо він допустився якихось помилок?

Ні, ні. Річ у тім, що концепція нового офісу дещо відрізняється попереднього. Оскільки попередній був спрямований лише на об’єднання і далі громадами можливо й займалися, але зараз є таке бачення, що їх треба максимально залучати до пошуків інвестицій, працювати з міжнародними програмами. І ось це вже другий етап. На мою думку, зараз у нас спостерігається певна спадковість. Ми перебираємо естафету і продовжуємо ту роботу, яка була зроблена попереднім Офісом у значно ширшому форматі, значно структуровано. У нас буде великий штат спеціалістів з проектного менеджменту, стратегічного моделювання, просторового планування, земельних питань, децентралізації, місцевого розвитку. І він, маю надію, зможе повною мірою покрити вирішення всіх проблем, які виникають в області в питаннях реформи.

Тобто штат Ви вже формуєте?

Ні, ми формуємо перелік партнерів, з якими хотіли б працювати. Механізм набору експертів буде також конкурсним. Таке інформацію доносить нам Міністерство. Але ми теж зацікавлені в тому, щоб якомога ширше коло фахових експертів було залученим до цієї роботи.

Остаточне затвердження буде від Міністерства регіонального розвитку, так?

Так. Спільно з донорськими організаціями.

Дякую за розмову!

БукІнфо (с)
Фото Максима Козменка