Ольга Фреймут зі своїм "Ревізором" поставила на вуха всі заклади сфери обслуговування у Чернівцях
ТАК БИ ЗАВЖДИ /
Цього тижня, протягом трьох днів наше місто інспектувала програма «Нового каналу» - «Ревізор» з Ольгою Фреймут. Нагадаємо, що суть програми полягає в тому, аби перевірити заклади сфери обслуговування і рекомендувати чи не рекомендувати їх потенційним відвідувачам. Перевіряють за такими критеріями: місце розташування, інтер'єр, якість обслуговування, майстерність кухаря, комфортність проживання, чистота та цінова політика. Якщо заклад набирає більше «плюсів», то отримує відзнаку у вигляді таблички "Ревізор рекомендує».
Важливо, що програма не співпрацює із закладами, не знімає на замовлення у з метою реклами чи навпаки - антиреклами. Всі витрати пов’язані із зйомкою передачі в тому числі замовлення їжі, готельних номерів відбуваються за кошти каналу.
За правилами «Ревізора» до виходу програми в ефір, її творці не можуть розголошувати місця перевірок, і вказувати який із закладів отримав відзнаку. Однак нам вдалося зафіксувати перевірку в піцерії «Маріо», а також дізнатися, що під пильне око «Ревізора» потрапили ресторани «Сорбонна», «Георг Палац», кав’ярня «Віденська кава». Про решту закладів, і про те хто отримав відзнаки спостерігайте у черговому випуску програми.
Побувавши у Чернівцях, ведуча «Ревізора» Ольга Фреймут дала ексклюзивне інтерв’ю газеті «Буковина», в якому поділилась своїми враженнями про місто.
- Ольго, ми раді, що ваша команда нарешті добралась і до Чернівців, адже у нас закладів багато і перевіряти справді є що…Але чому саме зараз вибрали столицю Буковини?
- Ми хотіли показати ваше європейське місто саме весною, нам здається, що в цю пору воно найбільш привабливе. І, зрештою, нашу сторінку в «Фейсбуці» «закидали» проханнями і скаргами про ваші кафе і ресторани. До того ж, Чернівці я полюбила ще в дитинстві, коли з батьками приїздили сюди… поповнювати гардероб на Калинівський ринок.
- Ви побували у нас протягом трьох днів, отож чи може «Ревізор» рекомендувати Чернівці як місто, котре варто відвідати?
- Безперечно, місто вабить своєю архітектурою і привітністю людей. Мене вразив водій маршрутки, якого я побачила одягненим у білосніжну сорочку і білі рукавички. Не знаю чи у всіх водіїв такий дрес-код, але навіть ця маленька деталь свідчить, що у міста є свій шарм. Ми хотіли відкрити Україні Чернівці як новий, цікавий туристичний маршрут, який треба відвідати.
- Ви проінспектували декілька наших закладів. Як вас там прийняли?
- Порівняно з іншими містами доволі нормально. Хамства не було, хіба що легке обурення, але це закономірно. Будь-яка хороша телепередача має викликати емоції, неважливо, які, головне, аби вони були…
- Поки ви перевіряли наше місто, в одному із друкованих видань області з’явився коментар власника ресторану «Сорбонна», депутата міської ради Анатолія Чесанова, про те, що вас, мовляв «замовили» із перевіркою його конкуренти? Як ви прокоментуєте такі слова?
- Я вже неодноразово зустрічалась із такими власниками і подібними заявами. Це, як правило, ті, хто не отримують відзнаки «Ревізора». Вони починають говорити, що нас на них «натравили». Ми зняли понад 50 програм, повірте у нас є досвід і розуміння того, що людям подобається, а що ні. При цьому, ми не є експертами в сфері обслуговування, а просто дуже вимогливі споживачі. А пану Чесанову я бажаю бути об’єктивним.
- Цікаво, коли відпочиваєте як звичайна людина, а не ведуча програми «Ревізор», ви також така вимоглива і прискіплива до обслуговування і якості?
- Ще до цього проекту я завжди була такою, а тепер мене просто впізнають, і, звичайно, якість і рівень обслуговування одразу підвищується в рази…Зі мною мама завжди боїться піти кудись у кафе чи ресторан, бо думає, що я знову буду піднімати ґвалт.
- Ви ніколи не мріяли мати власний готельно-ресторанний комплекс?
- Можливо, й думала, та вважаю, що для цього необхідні хороші інвестиції, яких в мене немає.
- Що ви порадите робити споживачам, яким подають неякісні страви, та ще й обслуговують погано?
- Перш за все варто об’єктивно оцінити ситуацію. Якщо ви замовили обід, з’їли його і не маєте чим розрахуватись, то краще знайдіть гроші і не робіть так. Але якщо вам хамлять, ніколи цього не терпіть. Майте почуття власної гідності. Наша програма має на меті прищепити розуміння того, що свої права треба відстоювати, а власникам – що рівень сервісу підвищувати.
- Але всіх одразу не зміниш, у нас, на жаль, часто керуються старими мірками обслуговування…
- А всіх і не треба…Знаєте, чимала частина нашої глядацької аудиторії -це діти, вони справжні, їх не обдуриш. Вони люблять нашу програму, і тепер знатимуть, як себе треба поводити, коли до них погано ставляться. Таким чином виховуємо нове покоління українців.
- Ольго, дякую вам за візит і щиру розмову. Сподіваємося, що керівники закладів, які ви відвідали, відреагують на вашу критику, а Чернівці триматимуть марку європейського міста.
Олександр ТКАЧУК, газета "Буковина"
БукІнфо (с)
Фото газети "Буковина"
-
Командир 107 чернівецької бригади ТрО Ігор Ісаченко про важкі бої, війну, своє нове призначення та плани
-
«Тепер я на Буковині»: Як відважна Олена з Херсонщини допомагала ЗСУ в окупації і як дивом залишилася живою
-
Депутат ВР Єгор Чернєв розповів про новий закон про мобілізацію і як каратимуть ухилянтів
-
"Велику Писарівку ворог рівняє із землею": Воєнна кореспондентка з Сумщини Оксана Ковальова розповіла буковинцям, як працювала та жила під постійними обстрілами
-
«Вирвалася із самого пекла…» Неймовірна історія лікарки з Маріуполя Ганни Кальченко, яка нині допомагає землякам у Чернівцях
-
Як американський фізик Джон Спор зміг утекти з окупованого Маріуполя: "Я роблю компоненти для Patriot, Abrams і Javelin. Росіяни досі шукають мене"