У МВС натякнули, що власникам "євроблях" краще "сховати" авто з єврономерами в гаражах, поки нова Рада не ухвалить закон про черговий пільговий період
БЛЯХА - МУХА! /
У МВС натякнули, що власникам "євроблях" краще "сховати" авто з єврономерами в гаражах, поки Верховна Рада України IX скликання не ухвалить анонсований закон про черговий пільговий період.
Про такий спосіб уникнути штрафів за несвоєчасне розмитнення автомобілів з іноземною реєстрацією в ефірі ObozTV розповів радник міністра внутрішніх справ України Володимир Мартиненко.
"З точки зору державних органів так казати не можна, бо це заклик до невиконання закону. З іншого боку, коли ми говоримо про кроки назустріч між державою і власниками цих автомобілів, тоді один з варіантів виходу з ситуації – не створювати прецедентів", – заявив Мартиненко.
"Якщо авто (з єврономерами. – Ред.) не виїжджає на вулицю, на дорогу – то фізично неможливо покарати водія за керування цим автомобілем", – пояснив він.
При цьому радник міністра закликав не вводити водіїв в оману гучними заявами із серії "перечекайте два тижні і катайтеся".
По-перше, на його думку, Верховна Рада просто не встигне ухвалити новий закон 29 серпня через багато процедурних моментів.
По-друге, наголосив Мартиненко, ухвалений раніше закон про штрафи набув чинності 22 серпня, і правоохоронні та митні органи зобов'язані його виконувати.
"Сьогодні (22 серпня. – Ред.) на сайті Державної фіскальної служби вийшло підтвердження, що закон набув чинності і починаються штрафи. Не хотів би нікого лякати чи стращати, але давайте говорити чесно: у нас є закон, і він має працювати" , – нагадав представник МВС.
"Будь-які круглі столи, наради чи таке інше, закон не скасовують", – зазначив він.
Мартиненко роз'яснив, що за управління "євробляхами" штрафує поліція, а за перебування на митній території України з порушенням митних вимог – штрафує ДФС.
"Насправді, є два варіанти. Або почекати, або виїжджати і потрапляти під санкції. Причому на дорогах будуть санкції від поліції, а от щодо митних служб – там і виїжджати не потрібно, там навіть наявність цього транспортного засобу потрапляє під санкції", – уточнив він.
Втім, вважає Мартиненко, проблема "євробляхерів" сьогодні роздувається штучно. За його підрахунками, таких нерозмитнених автомобілів в Україні не більше 10 тисяч.
Більше новин по темі:
-
Звучить як знущання: українським суддям з ВРП підвищили мінімальну зарплату до 236 тисяч гривень
-
Для поліціянтів існує лише шість законних підстав для перевірки документів - пояснення юриста
-
Чернівчан закликають у час війни користуватись платформою «Е-приймальня». Які переваги
-
Хто матиме право на відстрочку і “бронювання” – аналітики пояснюють закон про мобілізацію
-
Мобілізаційний законопроєкт: що чекає на українців
-
Рада схвалила в другому читанні законопроєкт про мобілізацію