На чисту воду: у Чернівецькій області Зе-кандидати від "Слуги народу" платять найбільше за рекламу у Facebook
НА ВІРТУАЛІ /
Доповідь розміщена у Бібліотеці реклами Facebook, яка публікує дані про рекламу, пов'язану з соціальними питаннями, виборами або політикою.
Журналісти molbuk.ua перевірили, скільки грошей на рекламу в соцмережі витрачають кандидати у нардепи, які балотуються у Чернівецькій області.
201 округ
Щоправда, ці кандидати не маркують свою рекламу як політичну, що є порушенням правил соцмережі. Очевидно, через це суми грошей є такими незначними.
151 долар на рекламу витратив кандидат у нардепи від "Батьківщини"Олександр Пуршага, 192$ – висуванець "Свободи" Василь Зазуляк.
Представниця партії "Європейська солідарність" Наталія Фрунзе заплатила за рекламу в соцмережі 255 доларів, самовисуванець Микола Федорук – 404 долари, а нардеп Оксана Продан, яка вже знялась із виборчих перегонів – 793 долари.
Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу
Рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу в Facebook на чернівецькому окрузі стала кандидат у нардепи від "Слуги народу" Олена Лис. За даними бібліотеки Facebook, вона вже встигла витратити на власну розкрутку в соцмережі 2726 доларів.
Всі інші кандидати цього округу або не зареєстровані у Facebook та її активно не використовують, або не просувають власну рекламу в соцмережі.
202 округ
Лише четверо кандидатів у нардепи з цього округу активно використовують інструмент просування власних дописів за допомогою платної реклами у Facebook.
Менше 100 доларів на це витратив кандидат Микола Орендович. Приблизно стільки ж заплатив за просування дописів чинний нардеп Іван Рибак і само висуванка Катерина Шаповалова.
Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу
А представник президентської "Слуги народу" Максим Заремський оплатив власну рекламу в соцмережі на суму 309$.
Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу
203 округ
Мінімальні суми (менше 100 доларів) за рекламу в соцмережі оплатили кандидати в нардепи Михайло Гросу, Артур Мунтян, Петро Панчук та Іван Семенюк.
Кандидат Юрій Продан витратив на піар в соцмережі 111 доларів.
Водночас сторінка кандидата у нардепи Георгія Мазурашу за останній тиждень оплатила піар дописів про претендента на мандат на суму понад 1,6 тис доларів.
Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу
Ще одна сторінка – "Слуга народу Мазурашу 203 Помічник" оплатила рекламу кандидату на суму менше 100 доларів.
Facebook вивів на чисту воду кандидатів з Буковини: «Слуги народу» платять найбільше за рекламу
204 округ
Менше 100 доларів витратив на рекламу в соцмережі кандидат у нардепи від "Європейської солідарності" Андрій Стецюк.
Чинний нардеп Максим Бурбак просував у Facebook власні дописи на суму 851 долар.
А рекордсменом за сумою, витраченою на рекламу, став кандидат від партії Зеленського Валерій Божик, який, згідно з оприлюдненими даними, "просував" свої публікації в соцмережі на суму 2 412 доларів.
-
Понад 1,6 млрд грн виділила держава в час війни на фінансування партій за останні два роки. Хто і скільки отримує
-
“Батьківщина” в глибокій кризі: головою обласного осередку партії знову переобрали Івана Мунтяна
-
Андрій Єрмак – «тіньовий канцлер» України. Чому глава Офісу президента становить загрозу самому Зеленському? Матеріал Carnegie Politika
-
Екс-секретар РНБОУ Данілов не коментує своє звільнення. Чи насправді винен у цьому китаєць Лі Хуей?
-
54 нардепи ВРУ мають підозри у кримінальних злочинах — дані Руху ЧЕСНО
-
В Офісі президента відбулася максимальна монополізація Єрмака. Експерт розповідає, що буде далі...