Омелян визнав, що Чернівецька область перебуває у залізничному тупику, а міст у Маршинцях добудують до 2020 року
ТАК ЩО РОБИТИ? /
З робочим візитом до Чернівців завітав міністр інфраструктури України Володимир Омелян, який розповів про плани міністерства щодо Чернівецької області на 2019 рік.
Міністр зазначив, що задоволений кількістю відремонтованих доргі на Буковині. "Сьогодні проїхалися справжніми, а не показушними дорогами, які ремонтувалимся до чийогось приїзду. Ми відвідали низку важливих об’єктів, які ми плануємо до будівництва цього року – це відомий міст через Прут, який веде до одного із ключових переходів з Румунією. Запуск цього мосту і ремонт дороги, а це близько 6 кілометрів, ми плануємо цього року у чорновому варіанті завершити, повноцінно зданий в експлуатацію міст буде у 2020 році", – зазначив міністр.
У міністерстві інфраструктури зосередилися і на облаштуванні доріг у бідніших селах.
"Потім ми відвідали низку районів тих, які особливо потерпають через нестачу коштів. Ті села, які є очевидно бідніші через різні обставини, тут я вважаю, що держава повинна піти на зустріч. У мене сьогодні була розмова з очільником області, для того, щоби ми могли використати той резерв дорожнього фонду, який можливий для комунальних доріг і скерували його в першу чергу на ті села, які не мають надходжень саме для ремонту доріг. Всього ми об’їхали близько семи міст і містечок", – додав Омелян.
Міністр інфраструктури прокоментував і незручну залізничну розв'язку на Буковині.
Омелян зазначив, що ремонтувати дороги не настільки затратно, як встановлювати нові залізничні колії.
"Стосовно "Укрзалізниці", у мене немає добрих звісток на цьому етапі. Компанія все ще перебуває у доволі складному стані. Наразі ми говоримо про те, що підняттям вантажних тарифів на перевезення ми зможемо стабілізувати ситуацію в "Укрзалізниці" і залучити додаткові кошти на інвестиції, як в рухомий склад, так і в інфраструктуру",– каже Володимир Омелян.
Омелян додав, що наразі у міністерстві інфраструктури розробляють проекти, яби досягти нової швидкості українських потягів.
"Я дотримуюсь тієї думки, що їхати потягом середньою швидкість 60 чи 70 кілометрів на годину – це злочин в 21 столітті. Потяги мають курсувати як мінімум 160, а то й 250 кілометрів на годину. Саме тому ми зараз розробляємо низку проектів з Єврокомісією, для того, щоби дати нову швидкість для пасажирського залізничного сполучення",– додав міністр інфраструктури.
Міністр розповів, як вирішуватимуть ситуацію із аеропортом "Чернівці".
"Ми ще обговорюватимемо ситуацію щодо Чернівецького летовища. Ми виходимо з тієї позиції, що якщо місто хоче мати ефективно працююче летовище, злітна смуга повинна бути повернута державі. Тоді ми зможемо скерувати ресурс платників податків з держфонду, який діє в програмі розвитку регіональних аеропортів, на реконструкцію цього летовища", – сказав Володимир Омелян.
З робочим візитом до Чернівців завітав міністр інфраструктури України Володимир Омелян, який розповів про плани міністерства щодо Чернівецької області на 2019 рік.
Міністр зазначив, що задоволений кількістю відремонтованих доргі на Буковині. "Сьогодні проїхалися справжніми, а не показушними дорогами, які ремонтувалимся до чийогось приїзду. Ми відвідали низку важливих об’єктів, які ми плануємо до будівництва цього року – це відомий міст через Прут, який веде до одного із ключових переходів з Румунією. Запуск цього мосту і ремонт дороги, а це близько 6 кілометрів, ми плануємо цього року у чорновому варіанті завершити, повноцінно зданий в експлуатацію міст буде у 2020 році", – зазначив міністр.
У міністерстві інфраструктури зосередилися і на облаштуванні доріг у бідніших селах.
"Потім ми відвідали низку районів тих, які особливо потерпають через нестачу коштів. Ті села, які є очевидно бідніші через різні обставини, тут я вважаю, що держава повинна піти на зустріч. У мене сьогодні була розмова з очільником області, для того, щоби ми могли використати той резерв дорожнього фонду, який можливий для комунальних доріг і скерували його в першу чергу на ті села, які не мають надходжень саме для ремонту доріг. Всього ми об’їхали близько семи міст і містечок", – додав Омелян.
Міністр інфраструктури прокоментував і незручну залізничну розв'язку на Буковині.
Омелян зазначив, що ремонтувати дороги не настільки затратно, як встановлювати нові залізничні колії.
"Стосовно "Укрзалізниці", у мене немає добрих звісток на цьому етапі. Компанія все ще перебуває у доволі складному стані. Наразі ми говоримо про те, що підняттям вантажних тарифів на перевезення ми зможемо стабілізувати ситуацію в "Укрзалізниці" і залучити додаткові кошти на інвестиції, як в рухомий склад, так і в інфраструктуру",– каже Володимир Омелян.
Омелян додав, що наразі у міністерстві інфраструктури розробляють проекти, яби досягти нової швидкості українських потягів.
"Я дотримуюсь тієї думки, що їхати потягом середньою швидкість 60 чи 70 кілометрів на годину – це злочин в 21 столітті. Потяги мають курсувати як мінімум 160, а то й 250 кілометрів на годину. Саме тому ми зараз розробляємо низку проектів з Єврокомісією, для того, щоби дати нову швидкість для пасажирського залізничного сполучення",– додав міністр інфраструктури.
Міністр розповів, як вирішуватимуть ситуацію із аеропортом "Чернівці".
"Ми ще обговорюватимемо ситуацію щодо Чернівецького летовища. Ми виходимо з тієї позиції, що якщо місто хоче мати ефективно працююче летовище, злітна смуга повинна бути повернута державі. Тоді ми зможемо скерувати ресурс платників податків з держфонду, який діє в програмі розвитку регіональних аеропортів, на реконструкцію цього летовища", – сказав Володимир Омелян.
Більше новин по темі:
-
Чернівці допомагатимуть незламному місту Куп’янськ на Харківщині: мери підписали угоду про співпрацю
-
Мер Чернівців привітав єврейську громаду міста зі святом Песах
-
У Чернівцях за майже 640 тисяч євро кредиту планують замінити 1,3 кілометра аварійних труб теплокомунмережі
-
Мер Чернівців Роман Клічук вручив родинам загиблих військовослужбовців державні нагороди посмертно
-
У Чернівцях стане значно менше рекламних конструкцій - влада домовилася з операторами зовнішньої реклами
-
У Чернівцях за підтримки ЄС та НЕФКО відремонтували гуртожиток для ВПО та поліклініку