Україну скоро можуть наповнити дуже дешеві вживані авто з Німеччини
І НЕМА НА ЦЕ РАДИ /
Зовсім скоро в Україну можуть хлинути неймовірно дешеві вживані авто з Німеччини. І мова не йде не тільки про старі дизельні автомобілі.
Обмеження на в'їзд дизельних моделей потихеньку вводять, проте тепер німці вирішили взятися і за бензинові автомобілі стандартів Євро-1 і Євро-2 (1992-1999 рр.), повідомляє AutoBild. За даними Федерального агентства з охорони навколишнього середовища, таких машин в Німеччині до сих пір нараховується 2,1 мільйона.
Проблема у старих бензинових авто така ж, як і у дизельних - підвищений вміст оксидів азоту (NOx) у вихлопі. Експерти підрахували, що бензиновий мотор Євро-1 викидає стільки ж NOx, скільки і дизель Євро-4.
Введення стандартів Євро-3 в 1999 році вирішив цю проблему і з того часу оксиди азоту в вихлопі бензинових моторів практично не містяться.
Під цю категорію потрапляють чимало популярних у нас моделей: BMW 5 Series E39 і навіть E34, BMW 3 E36, Mercedes W124 і перший E-Class W210, Audi A4 і A6, Opel Vectra, Peugeot 406. Загалом, список можна продовжувати довго.
Звичайно, в разі прийняття законів Южаніної (що і сталося) розмитнення авто з Німеччини буде недешевим. Так, за 20-річний бензиновий авто з 2,0-літровим мотором доведеться заплатити 2000 євро одного лише акцизу.
Але з іншого боку, ці авто будуть віддавати за копійки - в кращому випадку за кілька сотень євро.
Зовсім скоро в Україну можуть хлинути неймовірно дешеві вживані авто з Німеччини. І мова не йде не тільки про старі дизельні автомобілі.
Обмеження на в'їзд дизельних моделей потихеньку вводять, проте тепер німці вирішили взятися і за бензинові автомобілі стандартів Євро-1 і Євро-2 (1992-1999 рр.), повідомляє AutoBild. За даними Федерального агентства з охорони навколишнього середовища, таких машин в Німеччині до сих пір нараховується 2,1 мільйона.
Проблема у старих бензинових авто така ж, як і у дизельних - підвищений вміст оксидів азоту (NOx) у вихлопі. Експерти підрахували, що бензиновий мотор Євро-1 викидає стільки ж NOx, скільки і дизель Євро-4.
Введення стандартів Євро-3 в 1999 році вирішив цю проблему і з того часу оксиди азоту в вихлопі бензинових моторів практично не містяться.
Під цю категорію потрапляють чимало популярних у нас моделей: BMW 5 Series E39 і навіть E34, BMW 3 E36, Mercedes W124 і перший E-Class W210, Audi A4 і A6, Opel Vectra, Peugeot 406. Загалом, список можна продовжувати довго.
Звичайно, в разі прийняття законів Южаніної (що і сталося) розмитнення авто з Німеччини буде недешевим. Так, за 20-річний бензиновий авто з 2,0-літровим мотором доведеться заплатити 2000 євро одного лише акцизу.
Але з іншого боку, ці авто будуть віддавати за копійки - в кращому випадку за кілька сотень євро.
Більше новин по темі:
-
Взуття військового біля купе - зворушливий епізод з воєнних буднів відомої волотерки
-
У Буковинські Карпати посеред квітня повернулася зима
-
Спека, як літом: у Чернівцях зафіксували нові температурні рекорди
-
"Велику Писарівку ворог рівняє із землею": Воєнна кореспондентка з Сумщини Оксана Ковальова розповіла буковинцям, як працювала та жила під постійними обстрілами
-
«Бандери ідут! Бандери ідут!», - кричали росіяни на українців, які поверталися з окупації додому через рф - спецрепортаж БукІнфо із єдиного діючого на кордоні пункту пропуску “Покровка” на Сумщині
-
Давній холостяк, військовий з Кіцманя Марко Чорний приїхав з фронту і одружився у Чернівцях на День закоханих