Незалежна асоціація телерадіомовників та «фактум груп» провели дослідження для регіональних телеканалів: у Чернівцях лідери ТРК Чернівці та ТВА

ВІТАЄМО! /


Дослідницькою компанією «Фактум Груп» на замовлення Незалежної асоціації телерадіомовників було проведено перше індустріальне дослідження регіональних телекомпаній - «Локал-ТБ». У Асоціації вже є досвід організації та контролю подібних досліджень, яскравий приклад цьому індустріальне дослідження радіослухання в Україні. У «Фактум Груп» є досвід у медіадослідженнях, оскільки компанія регулярно проводить індустріальне дослідження української інтернет аудиторії, а також вже понад 20 років проводить високоякісні професійні маркетингові та соціологічні дослідження.


Досить високі позиції мають регіональні компанії в Чернівцях, серед яких на першому місці ТРК Чернівці(42%), на другому ТВА(41,4%), які входять також до п’ятірки серед усіх телеканалів, включаючи національні. На третьому місці серед регіональних телеканал Буковина (22,1%).

Директор ТОВ МТРК "Чернівці Геннадій Сергеєв (на фото) прокоментував результати дослідження так: «Нашій компанії вдається зберігати позиції лідера та підтримувати інтерес та довіру аудиторії завдяки принциповій незаангажованості та об’єктивності. На відміну від інших телерадіокомпаній нашого регіону, нас не утримують політики, або бізнесмени, тому ми маємо можливість подавати усі точки зору і мати власну думку.

 


Ми намагаємося висвітлювати всі значимі події, що відбуваються в Чернівцях та на Буковині. Часто проводимо прямі трансляції у тому числі і он-лайн в YouTube каналі, на сайті, та на Facebook сторінці. Їх дивляться по всьому світові. ТРК «Чернівці» має власне виробництво, де виробляються різноманітні програми, документальні фільми, рекламні ролики, заставки, тощо. Ми вже багато років транслюємо Український етап Чемпіонату Світу та Чемпіонату Європи з мотокросу для європейських глядачів».

 


Дослідження проводилось у період: 1 хвиля: 25 червня – 28 серпня 2017, а друга хвиля: з 23 жовтня – 10 грудня 2017, участь у ньому взяли мешканці 11 міст України, віком 18-54 роки. Загальна вибірка склала 12000 респондентів. (1600 респондентів у великих містах і по 800 респондентів в інших)

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації