Кандидат у мери Чернівців Другановський увійшов до топ-10 за рекламними витратами у Facebook

І ЩО ЦЕ ЙОМУ ДАЛО? /

Кандидат на посаду міського голови Чернівців від партії "Слуга народу" Віталій Другановський потрапив до топ-10 кандидатів за вартістю передвиборчої реклами у Facebook.

Про це повідомляє Суспільне з посиланням на громадський рух "Чесно".

Передвиборча реклама обійшлася Другановському в майже 14 тисяч доларів. Відтак він посів десяте місце у всеукраїнському рейтингу.

Віталій Другановський не пройшов до другого туру виборів на посаду мера Чернівців. За нього проголосували 11% виборців.

До топ-10 за вартістю рекламної кампанії увійшли кандидати з п'яти великих міст України, а саме Києва, Дніпра, Одеси, Львова та Харкова.


Коментарі:
Більше новин по темі: