Державна служба якості освіти завершила вивчення організації дистанційного навчання у школах Буковини

Державна служба якості освіти завершила вивчення організації дистанційного навчання у школах, що тривало з 11 до 22 жовтня 2021 року. Згідно з результатами дослідження у всіх областях України майже кожен другий заклад освіти (44% від загальної кількості, що працюють дистанційно) розміщує на власних сайтах всю необхідну інформацію про організацію освітнього процесу під час дистанційної форми навчання.

Загалом у порівнянні з минулим роком спостерігається високий рівень цифрової грамотності педагогів, а під час дистанційного навчання школи здебільшого використовують поєднання синхронного та асинхронного режимів.

У період, що досліджувався, навчання за дистанційною формою на Буковині було організовано у 25 закладах загальної середньої освіти (7% від їх загальної кількості), з них у 9 (36%) закладах освіти – з причин низького відсотка вакцинованих педагогічних працівників.

Відзначаємо, що на високому рівні забезпечують умови для здобуття освіти із застосуванням новітніх інформаційно-комунікаційних засобів та технологій три школи Буковини (опорний заклад освіти «Лівинецький ліцей», Кельменецький ліцей - опорний заклад, опорний заклад «Вікнянський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Чернівецького району Вікнянської сільської ради»).

Для системної організації роботи під час дистанційного навчання кожен заклад освіти у більшості випадків обирає єдину платформу.

А під час онлайн-уроків вчителі використовують різноманітні форми організації роботи:

усні опитування;
консультації в режимі запитання-відповідь;
лекції (евристичні бесіди);
самостійну роботу учнів;
виконання практичних/лабораторних робіт тощо.

Також під час проведення онлайн-уроків більшість вчителів застосовують інструменти підвищення пізнавальної активності учнів: презентації, інтерактивні вправи, демонстрації, зокрема відео та анімаційні.

Однак, проблемними на Буковині ще залишаються використання функціональних можливостей платформ. Зокрема понад 70% вчителів використовують Google Meet, Zoom та Skype тільки як засіб відеозв’язку. Кожен другий педагог порушує вимоги Санітарного регламенту для закладів загальної середньої освіти щодо тривалості заняття для дітей різного віку, чергування онлай-навчання й відпочинку.

Директори шкіл серед проблемних питань організації дистанційного навчання називають відсутність технічних засобів навчання в окремих учнів та вчителів, нестабільну та низьку якість інтернет-зв’язку.


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації