На залізничній колії поблизу Драниці утворився новий карстовий обвал! Професор ЧНУ Рідуш не радив відновлювати рух потягів

На залізничній колії поблизу Драниці утворився новий карстовий обвал.

Як повідомляє у Фейсбук журналістка з Новоселиці Ганна Вакарчук, прірва утворилась на тому ж самому місці у ніч проти четверга.

Нове провалля під залізничної колією у Драниці помітили близько опівночі

Кажуть, майже тих самих розмірів. З першої години ночі там працюють ремонтники, туди відправили більше десяти вагонів бутового каменю.

Столичний потяг, що повертався на Чернівці, перенаправили через Тернопіль. Потяг спізнюється орієнтовно на дві години.

За словами журналістки, новоселицьких пасажирів після прибуття до Чернівців об’їздним шляхом повезуть додому автобусом.

*****

«Уся ця територія дірява»: професор ЧНУ Рідуш не радив відновлювати рух потягів у районі обвалу, поки ділянку ретельно не обстежать

Уся територія від села Драниця аж до кордону з Молдовою, а це кілометрів 10, - дірява. Тут через поклади гіпсу у великій кількості та активну циркуляцію води ввесь час відбуваються провали. Про це у коментарі molbuk.ua розповів професор ЧНУ Богдан Рідуш.

Професор ЧНУ Богдан Рідуш не радив відновлювати рух потягів у районі обвалу. Фото Фейсбук

Власне, те, що ця ділянка небезпечна, відомо ще з дореволюційних часів. Схожі випадки тут траплялися й раніше. Зокрема, величезний провал під колією стався неподалік на території Молдови у 80-их роках, зазначає науковець.

"На тій ділянці у великій кількості залягає така легкорозчинна порода як гіпс. Там 50 відсотків закарстованості. Покрівля гіпсу розмита, знаходиться не надто глибоко від поверхні, вода активно циркулює, тож там увесь час щось провалюється. Відрізки, заповнені гравієм, тримаються, а ті, що з намулом, - просідають", - пояснює Б. Рідуш.

Перш ніж відновити рух потягів дільницею "Новоселиця-Мамалига", варто ретельно обстежити ділянку хоча б у радіусі 50 метрів довкола провалля, переконаний професор.

"З точки зору будівельних норм, у таких ситуаціях треба провести детальні дослідження утвореної пустоти. Також обстежити решту 15 кілометрів території. І вже тоді ухвалювати конкретне технічне рішення щодо боротьби з цим провалом. Можливо, його слід заливати бетоном чи укріплювати палями. До завершення такого дослідження там не слід відновлювати рух потягів. Можна, звісно, на "хлопський розум" засипати і чекати, поки воно знову репне на тому самому місці. Але чи варто так ризикувати?" - розмірковує Богдан Рідуш.

Нагадаємо, сьогодні вночі 23 вересня на тому ж місці під колією на перегоні Новоселиця-Мамалига стався знову обвал приблизно таких же масштабів, як і попередній.

В Укрзалізниці повідомили, що "київський" потяг поки що курсуватиме через Тернопіль, через це тривалість поїздки збільшиться на 2 години.

Раніше повідомлялося, що у Чернівецькій області через підмив грунту стався провал у земляному полотні в районі карстових печер на залізничному перегоні "Новоселиця – Мамалига". У зв’язку з цим змінено маршрут потяга "Чернівці–Київ".

У провалля одразу засипали п’ять вагонів щебню, його засмоктало повністю, утворивши ще більшу вирву.

Пізніше в Укрзалізниці повідомили про завершення робіт біля залізничної колії.


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації