Росія не зможе продавати свою нафту навіть до Китаю: в ЄС запровадили несподівану санкцію

Росії до кінця року доведеться шукати покупців на 1,6 млн барелів нафти на добу, а з наступного року – вже 2,3 млн барелів на добу. Це той обсяг, від якого внаслідок санкцій відмовиться ЄС. РФ могла б продавати цю нафту з великою знижкою до Китаю та Індії, але і ця витівка може провалитися.

ЄС та Велика Британія несподівано запровадили ще одну санкцію – заборонили страхувати судна з російською нафтою. "Нафта перевозиться по всьому світу гігантськими танкерами, вартість яких може досягати 160 мільйонів доларів США (ціна далекомагістральних танкерів меншого розміру починається приблизно з 60 мільйонів доларів США) і перевозити до двох мільйонів барелів нафти вартістю майже чверть мільярда доларів", – пояснює у своїй колонці в SMH економічний журналіст Стефан Бартоламеутз.

Більше половини суден ходять під європейськими прапорами (більшість під грецькою, але, що ще важливіше, їхнє страхове покриття майже повністю забезпечується британськими, європейськими та американськими страховиками)

Lloyds of London домінує у страхуванні пошкоджень судів, у той час як захист та страхування відшкодування збитків, що покривають зобов'язання перед третіми особами (наприклад, розливи нафти тощо), забезпечуються переважно групою британських та європейських страховиків. Вони страхують близько 95% світового танкерного флоту.

США разом із європейцями володіють значною часткою світового ринку перестрахування, що дозволяє первинним страховикам обмежувати свої ризики.

"Без страховки Росія не зможе доставити більшу частину своєї нафти кінцевим споживачам. Мало хто з власників танкерів, товарних трейдерів або їх фінансистів захоче взяти на себе ризик перевезення нафти без страховки", – журналіст.


Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації