Колишній бізнес-конкурент Романа Клічука легко розбив всі домисли мадведчуківців-запроданців про торгівлю алкогольним фальсифікатом
ВИЙШОВ ПШИК? /
Чернівецький бізнесмен, колишній конкурент Романа Клічука у торгівлі Сергій Скобун переконливо спростував інформацію та всі брехливі інсинуації так званих "запроданців" про те, що ніби-то Клічук, будучи ще на посаді директора фірми "Рома", налагодив у своїх торгівельних мережах торгівлю фальсифікованим алкоголем.
Останнім часом цю відверту брехню (не наведено жодного доказу) ширять медведчуківські ЗМІ, а також блогери та інтернет-ресурси, які "дивним чином" мають відношення до Василя Продана і регіонала Віталія Михайлішина - політичних опонентів чинного мера.
До речі, колишній регіонал пан Михайлішин вже вп"яте поспіль (з 2012 року) програє виборчі кампанії до Верховної ради та на посаду міського голови Чернівців. І всеодно не цулається свого заплямованого політичного минулого. "Запроданці" (абревіатура походить від слів "За Продана") запам"яталися переважно тим, що тричі знімали із посади чинних мерів міста спочатку Миколу Федорука, а потім Олексія Каспрука, використовуючи брудні методи впливу на депутатський корпус.
Ось і тепер, трохи оговтавшись від поразки, "запроданці", яакі довели місто "до ручки", знову взялась за старе - розгорнули чергову брехливу медіа-кампанію, намагаючись всіляко зашкодити новій команді у Ратуші нарешті налагодити роботу на благо чернівчан.
Отже пост у Фейсбук Сергія Скобуна:
Хотів би прокоментувати цю інформацію, як власник оптової алкогольної компанії в недалекому минулому, маючи 15-річний досвід, знаючи всі ньюанси цього бізнесу і фігурантів цієї статті.
З компанією «Рома» Роман Клічук ми були конкурентами, ділили ринки і постачальників, але це була здорова конкуренція. Як конкуренти ми цікавились і знали все, що відбувається з нашими візаві, тому що працювали зі спільними клієнтами, на одному ринку.
Скажу відверто, за 15 років, я жодного разу не чув і при моєму бажанні ми не знаходили ніякого фальсифікату алкоголю від постачальника ТОВ «Рома», хоча нам було би вигідно це знайти. Як так???
Скажу вам, що в бізнесі є дві складові: економічна доцільність і ризики. Так от - економічна доцільність (прибуток) у нас досягалась за рахунок потужних брендів Немирів, SV, Хортиця... (це не реклама) доля яких була 80% , решта інші маловідомі торгові марки.
Так ось, чи підробляв би я якусь «Графську», доля якої складали би 5% мого прибутку? Абсолютно НІ.
Тепер про ризики: ліцензія на право оптової торгівлі коштує 500 тис. грн на рік, або 2,5 млн на заявлений 5-річний період. Так ось нібито підробляючи «Графську» і отримуючи прибуток, скажімо, в 100 тис, ви би ризикували втратити ліцензію вартістю в 2,5 млн ? Абсолютно НІ. Це не логічно!
Хочу згадати анекдот про те, як "вчора пили горілку, а отруїлися сухариками". Знайте міру в усьому, в алкоголі і в брехні !
-
У Чернівецькому військовому госпіталі встановили два ліфти для поранених військовослужбовців
-
McDonaldʼs відкриває ресторан у Чернівцях: планують набрати 130 працівників
-
Чернівецька міська рада виділила 5 мільйонів гривень на армію
-
У Чернівцях розпочинають ремонт вулиці Заньковецької: рух вулицею повністю перекриють до вересня
-
Унікальні історичні матеріали знайшли в Чернівецькому архіві: в мерії відкрили виставку цінних документів
-
На Руській у Чернівцях розпочали ремонт й обмежили рух транспорту: у міськраді пояснили, в чому причина