Чи витіснить «Містосервіс» у Чернівцях приватних управителів? Роман Никифорук розповів про старт роботи нового підприємства

У Чернівцях з 1 червня розпочинає свою роботу комунальне підприємство «Містосервіс», яке об’єднало сім ЖРЕПів (№№ 4, 5, 6, 9, 11, 14, 17). Про роботу установи, її завдання і цілі розповів під час брифінгу керівник підприємства Роман Никифорук.

– Процес приєднання ЖРЕПів триває і орієнтовно цей процес займе чотири місяці. Метою створення підприємства є надання якісних комплексних послуг з утримання багатоквартирних будинків, а також підтримка саніторного стану території міста та об’єктів благоустрою, – розповів посадовець.

Загалом новостворене підприємство перейняло у ЖРЕПів 710 будинків, це майже 17 тисяч особових рахунків. «Містосервіс» отримало матеріальну базу та робітничий штат ЖРЕПів. Але всі посади не будуть зберігати, а підійдуть до цього питання по-господарськи та збільшать кількість робітників. Якщо у відсотковому відношенні, то 80 % складатимуть робітники й тільки 20% управлінці (раніше було 35% управлінського складу). Також керівний склад раніше був заповнений на 100%, у той час, як була недостатня кількість робітників. Власне загальний штат буде становити близько 190 осіб.

Керівник новоствореного комунального підприємства «Містосервіс» Роман Никифорук

Необхідність реорганізації

Як розповів Роман Никифорук доцільність реорганізації полягає у необхідності виведення на ринок комунального підприємства у сфері надання послуг та його конкурентоспроможності. Власне з початку літа будуть працювати три дільниці комунального підприємства «Містосервіс»: це адреси колишніх 4-го, 5 й 14 ЖРЕПів. У робітників буде офіс на території колишнього 14 ЖРЕПУ, а управлінський склад працюватиме у приміщенні 5, 4 й 14 ЖРЕПів.

Фонд оплати праці

Роман Никифорук пояснив як вплине реорганізація на фонді оплати праці: «Будемо мати економію близько 1,5 млн грн. в рік тільки на оплаті праці. Ці кошти я хочу спрямувати на збільшення зарплати робітникам. Таким чином ми зможемо збільшити штат і залучити фахових працівників. Також хочу зазначити, що ми не ставимо за мету, що КП мало великий прибуток. Але ми маємо стати самодостатніми й надавати якісні послуги за економічно-обгрунтовану плату».

Щодо розміру заробітної плати, то її формуватиме два чинники – ставка+оплата за якісно виконану роботу. Приблизно зарплата робітника складатиме 8 тис. грн.

Учасники пресконференції

Брендований одяг і початок роботи

– Ми вже працюємо над впізнаваністю наших працівників. Тож містяни зможуть бачити й оцінити їхню роботу. Ми розробляємо спеціальну форму, підбираємо брендові кольори, логотип компанії, щоб наших працівників помічали й знали, - розповів Роман Никифорук.

Керівник додає, що вже з 1 червня «Містосервіс» розпочне роботу над усіма раніше запланованими заходами з надання послуг, забезпечення роботи інженерних конструкцій, також фахівці будуть готувати будинки до осінньо-зимового періоду. Також буде введено функцію побудинкового обліку доходів й витрат. – Це важливий пункт, адже співвласникам буде простіше контролювати роботу управлінської компанії, у тому числі й комунальної. Будемо таким чином знати скільки коштів отримано і спрямовано на будинок. Опція перекидання коштів з одного будинку на інший буде неможливою. – Також плануємо з 1 червня забезпечити й надати інформаційну підтримку всім мешканцям, які можливо десь незадоволені управителем, але не знають які рішення можна прийняти. Якщо у людей будуть виникати питання щодо юридичних аспектів, ми готові максимально надати інформацію та стати максимально зрозумілими для всіх, – каже Роман Никифорук.

Щодо договорів, то наразі переукладання не потрібне: «Умови, розмір плати не змінюється.Та варто зауважити, що Законом передбачено, що мешканці можуть змінити управителя. Це все вирішується самими мешканцями».

Керівник новоствореного комунального підприємства «Містосервіс» Роман Никифорук

Про дотації й приватних управителів

Також Роман Никифорук відповів на кілька питань кореспондентки БукІнфо.

– Щодо дотацій на розвиток підприємства. Ви говорили, що можлива допомога на закупівлю техніки. Можливо будете звертатися за фінансовою допомогою, щоб вивести «Містосервіс» на високий рівень?

Потрібно розділити кошти на дві частини: 1. Міський бюджет, за який ми можемо підтримувати санітарний стан міста. 2. Кошти співвласників, які будуть використані на утримання їхніх будинків. Щодо дотацій, то ці кошти можуть бути залучені для придбання техніки, для прибирання території міста. А для утримання будинків будуть спрямовані ті кошти, які будуть оплачувати співмешканці. Хоча не на все їх звісно вистачатиме. Тут варто навести досвід ОСББ, де співвласники діють за принципом: «Ми не живемо на ті гроші, які збираємо. А ми збираємо гроші, на які хочемо жити». Тобто у такому випадку люди збирають кошти на заплановані роботи, які хочуть провести протягом року. Звісно хотілося б, щоб так було й у «Містосервісі».

– Яким хотіли б побачити підприємство, наприклад, через два роки свого керівництва?

Хочу щоб у «Містосервісі» був оптимізований штат, де кожен працівник задоволений своєю роботою, буде добротно одягнутий, гарно виглядатиме. Хочу бачити доглянуті, прибрані вулиці. Задоволені своєю роботою мають бути й офісні працівники.

– Яка частина міста є найскладнішою у плані обслуговування і потребує багато роботи?

Звісно – історичний центр Чернівців, де вкрай важливою є реставрація й відновлення архітектурної спадщини. Також потрібно ремонтувати дахи, що протікають, у старому фонді. На все це необхідно суттєве вкладення грошей. І зрозуміло, що коштів ні управителя, ні мешканців не вистачить. Тут треба розробляти програми, як мінімум співфінансування і виконувати всі необхідні роботи.

– Цікаво, чи плануєте витіснити приватні управлінські компанії?

Ні, мета наша чітка і зрозуміла – «Містосервіс» має бути просто конкурентним.

Альона ЧОРНА, спеціально для БукІнфо (с)
Фото авторки


 Купити квартиру в Чернівцях
Коментарі:
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації