Уряд намагається міжобласні автобусні перевезення вивести з тіні
І ЯК ЦЕ БУДЕ? /
Уряд схвалив зміни до постанови №1081, підготовлені спільно з експертами BRDO, що лібералізують ринок міжобласних автобусних перевезень та виведуть його з тіні.
Завдання цих змін: зняти обмеження на кількість автобусних рейсів, запровадити можливість формувати маршрути за ініціативи заявника. Органи місцевого самоврядування зможуть замовляти послуги з перевезень, тобто за визначеними ними тарифами організувати перевезення соціально незахищених верств.
За старої системи конкурсів на маршрути перевізник-переможець відчував себе монополістом на 3-5 років. З іншого боку, офіційні перевізники не встигали реагувати на швидкі зміни пасажиропотоків, зате встигали підлаштуватися нелегали.
70-80 людей гинуть в Україні щороку, а 800 травмуються через небезпечні автобуси. Це ризик не лише пасажирів автобусів - під удар потрапляють пішоходи, автівки, весь транспорт, що їде дорогою поруч. І ця небезпека нічим не виправдана, адже більшість ринку в тіні, тож чесний бізнес не може заробляти. 2,74 млрд пасажирів на рік - розмір нелегального ринку перевезень, це вдвічі більше, ніж населення Китаю.
Що ми отримаємо після внесення змін до постанови №1081? Їздити стане безпечніше, доля легальних міжобласних перевезень зросте з 50% до 90%, якість послуг покращиться в умовах ринкової конкуренції, а тариф знизиться до економічно обґрунтованого.
Про це повідомляє сайт brdo.com.ua.
Більше новин по темі:
-
Mercedes-Benz оновив Vito та Sprinter
-
Назвали пенсії, які отримуватимуть українці з мінімальною та середньою зарплатою
-
Торгові стелажі: секрети вдалого вибору
-
На розвиток бізнесу Буковини у 2024 році держава передбачила 800 млн гривень
-
На Хмельницькій АЕС розпочали будівництво двох енергоблоків за провідною американською технологією АР1000 Westinghouse
-
На що звернути увагу при виборі віртуального сервера