Своїм репресивним законом Кабмін геть вбиває бажання працювати водієм

ТАКА СПРАВА... /

Кабмінівський законопроект №7286 про посилення відповідальності водіїв за порушення Правил Дорожнього Руху (ПДР) таїть в собі небезпеку спровокувати масові автопідстави на дорогах, з метою «повирішувати питання» не доводячи його до поліції. Але до редакції звернулися українські перевізники які звертають увагу на великий ризик цим законопроектом відлякати водіїв сідати за кермо, повідомляє AUTO-Consulting.


У законопроекті «Про внесення змін до деяки законодавчо АКТІВ України относительно Посилення відповідальності за ОКРЕМІ правопорушення в сфері безпеки дорожнього руху» Кабінет міністрів пропонує значно підняти штрафи, а по багатьох порушень ввести ще і тюремні терміни або позбавлення права керувати автотранспортом на тривалий період. І якщо раніше прав позбавляли за «п'янку», що професійних водіїв, як правило, не стосувалося, то тепер втратити право керувати автомобілем може і людина, яка присвятила все життя цієї професії.

Перевізники відзначають, що в запропонованому Кабміном варіанті закону, є безліч ризиків викинути людини з професії, в разі будь-якого ДТП. Навіть без постраждалих. Тобто, будь-яке торкання вантажівки та легковика в міських пробках - вже привід покарати водія позбавленням права керування, такий пункт передбачений.

Ще гірше, якщо в результаті ДТП будуть постраждалі середньої тяжкості, то штраф вже виростає від 17000 до 51000 гривень, а також є ризик отримати і позбавлення волі до 3 років та позбавлення права керування транспортним засобом до 5 років.

Якщо тверезий водій вчинить ДТП, в якому постраждав отримає тяжкі ушкодження, а до них можуть ставитися, наприклад, окремі види переломів, то без варіантів доведеться сісти у в'язницю на термін від 4 до 10 років. І права відберуть на термін 5-8 років. Відчуваєте, як ці цифри законотворці писали «від балди»? Навіщо тому, хто сів на 10 років право на останні 2 роки відсидки ?! І таких «ляпів» в законопроекті №7286 предостатньо. Тільки за всіма цими «ляпами» стоятимуть людські долі, конфлікти і зламані життя.

А уявіть ситуацію, коли через ожеледицю на наших нерівних дорогах розвернуло вантажівку, і в нього врізається легковик і є постраждалі. Хто винен? Звичайно, водій вантажівки, і він без варіантів сяде на 10 років. Думаєте багато хто захоче бути водіями? А чи знають в Кабміні, що вже зараз знайти молодого водія вантажівки - це величезна проблема? Молодь просто не хоче йти на цю роботу. Вона важка, пов'язана з відрядженнями і ненормованим робочим днем. Та й водій щодня ризикує.

А після такого закону бажаючих працювати водіями ще зменшиться, або вони взагалі відмовляться виїжджати в рейс при найменшому снігопаді. Тільки потім не питайте, чому немає свіжого хліба в магазині або вам не доставлять покупку з інтернет-магазину на Новий Рік. Та й оплачувати доставку доведеться тепер явно дорожче, не Кабміну, а рядовим покупцям, тому що людина, яка кожен день ризикує сісти на 10 років, не стане працювати за ті гроші, як зараз. Або поїде на роботу в Польщу. Про це законотворці з Кабміну, цікаво, думали?

Ще до цього закону текучка водіїв в українських компаніях-перевізників досягає 40-50% в рік. Вони масово їдуть працювати в Польщу або Прибалтику. І в фірмах через це постійний недобір водіїв. Крім того, посадити будь-кого на сучасний вантажівка відразу теж не вийде. Водія потрібно навчити, навчити працювати з тахографом і сучасними системами, встановленими в авто, а тільки потім випускати в рейс. І середній вік водіїв у багатьох компаніях вже зараз 40-45 років. Молодь не бачить романтики в професії «далекобійника», як колишнє покоління. А після такого репресивного закону і зовсім може втратити до неї інтерес. 

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації