Неймовірні Ломачинці на Сокирянщині отримають власний бренд
Влітку, цього року, мальовниче буковинське село Ломачинці посіло 3-те місце в ІІ Всеукраїнському конкурсі "Неймовірні села України". Але ломачинчани не збираються зупинятися на досягнутому і активно продовжують розвивати свій населений пункт. Тож як тільки почули про те, що Всеукраїнський соціальний проект Brandville продовжив прийом заявок з 15 по 25 жовтня, без вагань подалися на конкурс! І перемогли!
Зазначимо, влітку 2017 року всеукраїнський соціальний проект Brandville оголосив конкурс про брендування села. Проект поклав за мету допомогти активним сільським громадам розробити власний бренд села. Ломачинці вже друге буковинське село, що отримає свій власний бренд, адже у вересні його отримало с.Червона Діброва (що входить до Глибоцької ОТГ). Саме чудовий бренд Червоної Діброви і надихнув Ломачинці на участь в конкурсі!
Команда Brandville: шеф-дизайнер студії «LOGOGO» Тарас Доненко, арт-директор студії «LOGOGO» Олександра Павловська та арт менеджер Мистецької резиденції імені Назарія Войтовича Людмила Ничай їздять українськими селами усіх регіонів і розробляють бренди сіл для тих, хто активно займається розвитком своєї місцевості.
Тарас Доненко про початок проекту: «Нещодавно ми взяли участь у мистецькій резиденції ім. Назарія Войтовича у селі Травневе на Тернопільщині. Я запропонував зробити цілісний бренд села, який би сприяв збільшенню відомості серед туристів та підвищував самооцінку мешканців села. Ця ідея знайшла підтримку серед селян, адже коли є логотип, фірмовий стиль, всі елементи брендування, то ними можна позначати місцеві вироби, продукти, це збільшує впізнаваність. До того ж робота над створенням бренду сприяє гуртуванню членів громади. Тож будемо разом робити села комфортними для проживання та цікавими для відвідування».
Наталя Петрик, Ломачинецький сільський голова: "Наше село постійно розвивається. В нас богата історія! Ми намагаємося всіляко сприяти його розвитку та створювати комфортні умови для населення. Розвиток туризму один з наших пріоритетів. В нас чудова природа! Берег Дністра! Панський платан! Гостра скала, біля якої молоді пари полюбили узаконювати свої союзи! В нас трудолюбиве населення, яке постачає на ринок овочі, фрукти, мед, молочну продукцію і т.д.. Розвиток туризму покращить наш ринок збуту і буде корисним для нас. В цьому році нами створено Комунальне підприємство "Ломачинецька Вишнева", активно проводиться благоустрій села та прибережної зони. Маємо в планах створення скверу. Такий проект як Brandville я всіляко підтримую, адже логотип надасть нам більше можливостей. Це буде наша родзинка! Це хороший проект!"
Від автора:
Ігор НАЖИГА, депутат Сокирянської районної ради,
-
Будують понад 140 років: стало відомо, коли нарешті завершать символ Барселони
-
Існує здоровий баланс між роботою та особистим життям: Фінляндія сьомий рік поспіль очолила світовий рейтинг щастя
-
Ведмідь на Буковині прокинувся після зимової сплячки й ласує кукурудзою: лісівники оприлюднили відео
-
Співачка Ані Лорак, яка перебралася до Москви, хоче отримати паспорт рф
-
Toyota Land Cruiser очолив рейтинг автомобілів, що найчастіше викрадають
-
«Я знову зробила це». Співачка з Буковини Аліна Гросу втретє вийшла заміж