Власників рекламних щитів та банерів зібрали у Ратуші для "лікнепу" (ВІДЕО)

УРОК РЕКЛАМИ / 

Андрій Мірошниченко тривалий час займався рекламою та дизайном у Одесі. То ж знає, як привести історичний центр міста до ладу та навести порядок із рекламою. Цим віднедавна займається й у Чернівцях. Аби домовитися з власниками рекламних щитів та банерів, Андрій вирішив розповісти їм, як ці конструкції мають виглядати за законом, йдеться в сюжеті ТВА.
 
- Якраз є місця, де можуть люди сісти, імпровізована клумба, і воно насправді є декором вуличних меблів. Я, звісно, не буду казати про те, що так потрібно зробити, це кожен може зробити сам, якщо він цього захоче. Але подушки у нас, насправді, виглядають жахливо, у більшості випадків, відбита плитка, якщо є лавиці, то там старі дошки, - зазначив Андрій Мірошниченко, начальник відділу реклами та дизайну Департаменту містобудівного комплексу Чернівецької міськради.
 
Тому, каже чиновник, їх потрібно привести до ладу. Ба більше, розповідає, що в Одесі, майже усі підніжжя банерів закопані у землю, аби не псувати архітектуру. Тож так пропонує зробити і в Чернівцях. До того ж усі опори потрібно пофарбувати у сірий колір, бо зараз, каже, вони розмальовані всіма кольорами веселки. Але тут уже коса найшла на камінь:
 
- Сьогодні у нас виконувач обов’язків відділу реклами з Одеси, завтра до нас приїдуть із Донецька чи зі Львова, зберуть тут і скажуть: ви знаєте, ми вирішили, що в зелений колір потрібно пофарбувати усі опори. Поки немає концепції, я вважаю, що безглуздо вимагати від нас, - нарікають підприємці.
 
Та концепція вже розробляється, каже Андрій, усі підприємці можуть із нею ознайомитись і внести свої пропозиції. До того ж, там прописані норми, які не лише місто зроблять гарнішим, а й відповідають закону.
 
- У нових положеннях якраз буде це передбачено, ця норма, яка зобов’язує, що "подушки" усі потрібно буде закопати. Пропонується до Дня міста розпочати роботи з цього приводу, - повідомив Андрій Мірошниченко, начальник відділу реклами та дизайну Департаменту містобудівного комплексу Чернівецької міськради.
 
Але підприємців це, здається, не дуже й хвилює. Бо ж чи не усе, про що говорив Андрій Мірошниченко, зводили до демонтажів та звинувачень у бік МКП "Реклама".
 
А ще вони хочуть, аби в місті на демонтажі ввели мораторій. Та пан Андрій заявив, що демонтажі таки продовжуватимуться, проте тим підприємцям, у яких із документами усе гаразд, боятись нічого.
 
- І МКП "Реклама" буде далі цим займатися. Просто дивіться, як це усе буде, зараз це буде носити правильний і розумний характер. Усе буде чітко, прозоро, логічно, я вам це обіцяю, - запевнив Андрій Мірошниченко, начальник відділу реклами та дизайну Департаменту містобудівного комплексу Чернівецької міськради.
 

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації