Кандидати у мери Чернівців Каспрук і Михайлішин витратили на агітацію 1,5 мільйона гривень
ГРУБІ ГРОШІ /
Якщо напередодні першого туру виборів міського голови Чернівців Олексій Каспрук на рекламу витратив понад 830 тисяч гривень, то його конкурент Віталій Михайлішин витратив удесятеро разів менше – 86 154 гривні. Натомість фінансові витрати на агітацію представника "Рідного міста" зросли напередодні другого туру виборів – команда Михайлішина витратила понад 547 тисяч гривень. У той час Каспрук використав трохи більше 73 тисяч гривень.
Такі дані випливають з аналізу остаточних фінансових виборчих звітів двох кандидатів на пост мера Чернівців, які днями оприлюднила Чернівецька міська виборча комісія, пише molbuk.ua
Так, найбільше серед двох конкурентів на виборчу агітацію витратив переможець виборів Олексій Каспрук. Згідно з даними із фінансового звіту, мер Чернівців використав 904 204 гривні.
Натомість Віталій Михайлішин витратив усього 633 904 гривні.
Судячи з даних, оприлюднених у фінансових звітах кандидатів, найбільший акцент у передвиборчій рекламі команда Олексія Каспрука зробила на ефірах на телебаченні та публікаціях у друкованих ЗМІ. На це кандидат витратив зі свого виборчого фонду 523 тисячі і 146 тисяч гривень відповідно.
У той же час команда Віталія Михайлішина найбільше витрачалась на ефіри на ТБ (понад 415 тисяч гривень) і друковану продукцію (флаєри, брошури, календарики тощо) – 88 500 гривень.
Основними спонсорами виборчого фонду Віталія Михайлішина були, зокрема, представники партії "Рідне місто" і наближені до неї особи. Так, у списку тих, хто допоміг політику грошима, "засвітилося" чимало відомих у Чернівцях обличь: екс-депутат ПР Ірина Зрибнєва, підприємець і новоспечений депутат міськради Валерій Найдиш, екс-заступник гендиректора Калинівського ринку Вадим Колегай, підприємець і депутат "Рідного міста" Василь Продан, депутати та екс-обранці Тетяна Бешлей, Марія Іванюк, Володимир Кедь, Анатолій Чесанов. Всі вони внесли до виборчого фонду різні суми коштів, однак, як правило, такі транші не перевищували 13 300 гривень.
"Засвітився" у переліку спонсорів і син екс-депутата міськради Дмитра Сірмана Олег. Нагадаємо, екс-"нашоукраїнець" Дмитро Сірман цього разу балотувався до міськради від партії "Громадянська позиція", проте вибори програв.
Натомість, серед спонсорів виборчої кампанії Олексія Каспрука публічних та відомих людей мало. У переліку цих людей є кілька підприємців і родичів кандидата. Також гроші у фонд внесли довірені особи Каспрука та соратники кандидата по партії "Народний фронт".
Якщо напередодні першого туру виборів міського голови Чернівців Олексій Каспрук на рекламу витратив понад 830 тисяч гривень, то його конкурент Віталій Михайлішин витратив удесятеро разів менше – 86 154 гривні. Натомість фінансові витрати на агітацію представника "Рідного міста" зросли напередодні другого туру виборів – команда Михайлішина витратила понад 547 тисяч гривень. У той час Каспрук використав трохи більше 73 тисяч гривень.
Такі дані випливають з аналізу остаточних фінансових виборчих звітів двох кандидатів на пост мера Чернівців, які днями оприлюднила Чернівецька міська виборча комісія, пише molbuk.ua
Так, найбільше серед двох конкурентів на виборчу агітацію витратив переможець виборів Олексій Каспрук. Згідно з даними із фінансового звіту, мер Чернівців використав 904 204 гривні.
Натомість Віталій Михайлішин витратив усього 633 904 гривні.
Судячи з даних, оприлюднених у фінансових звітах кандидатів, найбільший акцент у передвиборчій рекламі команда Олексія Каспрука зробила на ефірах на телебаченні та публікаціях у друкованих ЗМІ. На це кандидат витратив зі свого виборчого фонду 523 тисячі і 146 тисяч гривень відповідно.
У той же час команда Віталія Михайлішина найбільше витрачалась на ефіри на ТБ (понад 415 тисяч гривень) і друковану продукцію (флаєри, брошури, календарики тощо) – 88 500 гривень.
Основними спонсорами виборчого фонду Віталія Михайлішина були, зокрема, представники партії "Рідне місто" і наближені до неї особи. Так, у списку тих, хто допоміг політику грошима, "засвітилося" чимало відомих у Чернівцях обличь: екс-депутат ПР Ірина Зрибнєва, підприємець і новоспечений депутат міськради Валерій Найдиш, екс-заступник гендиректора Калинівського ринку Вадим Колегай, підприємець і депутат "Рідного міста" Василь Продан, депутати та екс-обранці Тетяна Бешлей, Марія Іванюк, Володимир Кедь, Анатолій Чесанов. Всі вони внесли до виборчого фонду різні суми коштів, однак, як правило, такі транші не перевищували 13 300 гривень.
"Засвітився" у переліку спонсорів і син екс-депутата міськради Дмитра Сірмана Олег. Нагадаємо, екс-"нашоукраїнець" Дмитро Сірман цього разу балотувався до міськради від партії "Громадянська позиція", проте вибори програв.
Натомість, серед спонсорів виборчої кампанії Олексія Каспрука публічних та відомих людей мало. У переліку цих людей є кілька підприємців і родичів кандидата. Також гроші у фонд внесли довірені особи Каспрука та соратники кандидата по партії "Народний фронт".
Детально про спонсорів дивіться у розділі ФОТОРЕПОРТАЖ
Більше новин по темі:
-
Можлива реінкарнація Михайла Папієва на Буковині, Або чому Олексій Кулеба може стати «чорним лебедем» для Руслана Запаранюка
-
Понад 1,6 млрд грн виділила держава в час війни на фінансування партій за останні два роки. Хто і скільки отримує
-
“Батьківщина” в глибокій кризі: головою обласного осередку партії знову переобрали Івана Мунтяна
-
Андрій Єрмак – «тіньовий канцлер» України. Чому глава Офісу президента становить загрозу самому Зеленському? Матеріал Carnegie Politika
-
Екс-секретар РНБОУ Данілов не коментує своє звільнення. Чи насправді винен у цьому китаєць Лі Хуей?
-
54 нардепи ВРУ мають підозри у кримінальних злочинах — дані Руху ЧЕСНО