Чернівецька облрада може забрати у Федорука аеропорт

Минула сесія Чернівецької обласної ради, яка відбулася 15 січня, утворила тимчасову контрольну комісію з перевірки виконання інвестиційних зобов’язань та інших умов договору про передачу єдиного майнового комплексу комунального підприємства «Міжнародний аеропорт «Чернівці» у комунальну власність міста.

Створення комісії (а це рішення підтримала переважна більшість облради), ініціював депутат облради І.Кірєєв, який у депутатському запиті на ім’я голови облради Івана Шилепницького написав наступне: «Прошу вас проінформувати та прийняти міри до розв’язання наступного питання: коли відбудеться відновлення пасажирських перевезень з КП «Міжнародний аеропорт «Чернівці», та з яких причин вони призупинені? Саме від роботи усіх підрозділів аеропорту здебільшого залежить соціально-економічний, матеріально-технічний, культурний та туристичний розвиток нашого регіону. Також інтеграція аеропорту з іншими підприємствами, наявність робочих місць для наших громадян та добробут їхніх сімей у період всесвітньої економічної кризи…»

Очолив комісію депутат облради від фракції «Нашої України», член партії ЄЦ, активний опонент Миколи Трохимовича на минулих виборах мера Михайло Сеничак, а до самої комісії увійшли депутати Борис Баглей, Віктор Довганич, Василь Дубовінський, Ігор Жижиян, Петро Житар, Ігор Кірєєв, Петро Кобевко, Георгій Козьма, Іван Ластівка, Микола Малярчук, Валерій Палій, Франц Федорович, Володимир Цветков та Володимир Шабан. У сесійних кулуарах довелося почути, що депутати не задоволені косметичною реконструкцією аеропорту і відсутністю капітальних зрушень в розбудові його інфраструктури, як це свого часу обіцяв Микола Трохимович і Ко.

Втім, як виявилося, озвучене на сесії лише поверхня айсбергу. Днями до редакції «БукІнфо» звернувся колишній співробітник чернівецького аеропорту, спеціаліст авіасправи з багаторічним стажем, громадський активіст Степан Сологуб, який повідомив, як нам видалося, жахливу річ. Чоловік стверджує, що, частину території аеропорту, де проходить злітна смуга, «давно і тихенько приватизовано» між своїми людьми, наближеними до керівництва Ратуші. За його словами, на сьогоднішній день протяжність злітної смуги для літаків класу вищого за АН-24 має становити понад 2,4 км і яка після «прихватитизації» вже реально простягається не більше, ніж на 1,8 км. Земелька продана…

Пан Сологуб пригадав, як наприкінці минулого року, один із літаків, який приземлявся у Чернівцях з турецьким товаром для чернівецьких підприємців під час посадки буквально «вилетів» за межі штучно скороченої смуги і застряг… у болоті. На щастя, більшої біди не сталося, як кажуть Бог милував… (Про це «БукІнфо» повідомляло у своїх новинах).

 
Ми не можемо достеменно стверджувати, що інформація пана Сологуба повністю відповідає дійсності, оскільки поки що не володіємо документальним підтвердженням. Однак ми щиро сподіваємося, що новостворена комісія облради об’єктивно розставить всі крапки над «і» у цій аеропортівській епопеї… Тож далі буде.



Охрім НАВУХОДОНОСОР, «БукІнфо» (c)


 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації