Роз’яснення щодо виконання постанови Кабінету Міністрів України від 5 серпня 2009 року №844 про «Деякі питання реалізації права власності на землю громадянами України у 2009 році»

АКТУАЛЬНО / Порядок безоплатного оформлення та видачі громадянам України у 2009 році державних актів на право власності на земельні ділянки, затверджений постановою Кабінету Міністрів від 05.08.2009 року з внесеними змінами до цієї постанови постановою від 26.08.2009 року №901, застосовується при приватизації та видачі державних актів на право власності на земельні ділянки громадянам України для будівництва та обслуговування житлового будинку і господарських будівель, ведення особистого селянського господарства в межах населених пунктів та садівництва у розмірах визначених статтею 121 Земельного кодексу України.

Громадяни, щодо яких було прийнято відповідне рішення органу місцевого самоврядування про передачу у власність земельної ділянки, мають право звернутися до міського голови або департаменту містобудівного комплексу та земельних відносин (вул. Б.Хмельницького,64-А) з заявою про отримання держаного акта на право власності на земельну ділянку.

До заяви додаються:
- копія документа, що посвідчує особу;
- копія документа про присвоєння ідентифікаційного номера;
- копія рішення органу міської ради щодо передачі земельної ділянки у власність.

Департамент містобудівного комплексу та земельних відносин за актами приймання-передачі передає зазначені заяви з пакетом документів до представника територіального органу Держкомзему (вул. А.Коха¬новсь-кого,7), який в подальшому укладає відповідні договори з державними підприємствами, що мають ліцензію на проведення робіт з землеустрою на виготовлення технічної документації та з державним підприємством «Центр державного земельного кадастру» на проведення державної реєстрації державного акта на право власності на земельну ділянку.

Видача державного акта на право власності на земельну ділянку здійснюється Центром державного земельного кадастру (вул. А.Кохановського,5) у строк, що не перевищує 30 робочих днів з моменту подання заяви про його видачу.

Для громадян, у яких немає відповідного рішення міської ради щодо передачі у власність земельних ділянок та які бажають отримати у власність земельні ділянки для вищезазначених потреб мають право звернутися в департамент містобудівного комплексу та земельних відносин з заявою на передачу у власність земельної ділянки.

До заяви (якщо мова йде про присадибну земельну ділянку) додаються:

- копія документа, що посвідчує особу;
- копія документа про присвоєння ідентифікаційного номера,
- документи, що підтверджують право власності на майно,
- копія схематичного плану з інвентарної справи (з юридично закріпленою площею).
-
До заяви (якщо мова йде про ділянку для садівництва) додаються:

- копія документа, що посвідчує особу;
- копія документа про присвоєння ідентифікаційного номера;
- довідка садівничого товариства з вказаним порядковим номером земельної ділянки та її площею;
- копія схеми розташування земельної ділянки в межах садівничого товариства.
-
Після прийняття відповідного рішення сесії міської ради громадянин має право подати заяву на виготовлення державного акта на право власності на земельну ділянку у відповідності до абзацу 4 цього роз’яснення.

Більш детальну інформацію щодо передачі у власність земельних ділянок та виготовлення державних актів на землю можна отримати в департаменті містобудівного комплексу та земельних відносин ( вул. Б.Хмельницького,64-А, каб.103, 213) в понеділок з 15.00 та за тел. 52-65-36; 52-34-38.

Директору департаменту містобудівного комплексу та  

  земельних відносин Чернівецької міської ради 

Громадянина (ки)

                   (прізвище, ім’я,  по-батькові)

 

 

Ідентифікаційний номер

Домашня адреса:_________________________________

 

 

Контактний телефон: _____________________________

 

 

 

ЗАЯВА

 

         Прошу   надати  дозвіл  на   передачу   мені  у   власність   земельної   ділянки

площею________га за адресою: м.Чернівці, __________________________________

для_____________________________________________________________________

(обслуговування житлового будинку і господарських споруд, ведення садівництва)

 

Земельна ділянка знаходиться в садівничому товаристві __________________

 

__________________________________________________________  під №________                                                                   (назва товариства)

 

 

З процедурою підготовки матеріалів та їх розгляду в Чернівецькій міській раді мене ознайомлено.

         Достовірність наданих документів та відомостей, зазначених у заяві, гарантую.

 

 

"_____"_________ 2009р.                                                М.П.           ________________

  (дата заповнення заяви)                                                       (підпис заявника)

 

Опис документів, що додаються до заяви:

 

1.Копія 1, 2 та 11 сторінок паспорта.

2.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

3.Копія схематичного плану з інвентарної справи (з штампом обласного бюро технічної інвентаризації на звороті) та інших документів, що підтверджують факт користування земельною ділянкою.

За необхідністю до заяви додаються:

 

1.Копія документа, що підтверджує право власності на будівлю, яка знаходиться на вказаній земельній ділянці.

2.Довідка з садівничого товариства з вказаним порядковим номером земельної ділянки та її площею.

3.Рішення виконавчого комітету міської ради про зняття житлового будинку з балансу комунальної власності (ДЖКГ – вул. Вірменська, 17-А).

4.Схема розташування земельної ділянки в межах садівничого товариства.

 

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Директору департаменту містобудівного комплексу та  

  земельних відносин Чернівецької міської ради 

Громадянина (ки)

                                                                                                (прізвище, ім’я,  по-батькові)

 


Ідентифікаційний номер

Домашня адреса:_________________________________

 


Контактний телефон: _____________________________

 

 

 

ЗАЯВА

 

         Прошу видати державний акт на право власності на земельну ділянку площею________га за адресою: м.Чернівці, __________________________________

для_____________________________________________________________________

(обслуговування житлового будинку і господарських споруд, ведення садівництва)

 

Земельна ділянка знаходиться в садівничому товаристві __________________

 

__________________________________________________________  під №________                                                                   (назва товариства)

 

 

З процедурою передачі матеріалів та їх подальшого розгляду в Управлінні Держкомзему в м.Чернівці мене ознайомлено.

         Достовірність наданих документів та відомостей, зазначених у заяві, гарантую.

 

 

"_____"_________ 2009р.                                                М.П.           ________________

  (дата заповнення заяви)                                                                                                                                   (підпис заявника)

 

Опис документів, що додаються до заяви:

1.Копія 1, 2 та 11 сторінок паспорта.

2.Копія довідки про присвоєння ідентифікаційного номера.

3.Копія рішення сесії Чернівецької міської ради щодо передачі земельної ділянки у власність.

 

 За необхідністю до заяви додаються:

1.Копія довіреності – для уповноваженої особи, засвідчена в установленому порядку (нотаріально)

 

 

 

БукІнфо (с)

За матеріалами прес-служби Ратуші


 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації