Київрада запровадила плату за в'їзд транзитного транспорту до столиці

Київська міська рада затвердила введення збору з транзитного транспорту на в`їздах у Київ. За це рішення проголосували 99 з 118 депутатів Київради, присутніх у залі, передає УНІАН.

У рішенні "Про затвердження комплексу заходів, спрямованих на вдосконалення організації дорожнього руху та поліпшення екологічного стану в м. Києві", наголошується, що комунальне підприємство "Київдорсервіс" визначене як єдиний оператор зі стягнення компенсаційного збору з відповідних органів, організацій і громадян на покриття витрат, пов`язаних з використанням міської інфраструктури на всіх основних в`їздах до Києва, і комплексу заходів, спрямованих на вдосконалення дорожнього руху та поліпшення стану довкілля у столиці.

Депутати доручили Київській міській державній адміністрації визначити джерела фінансування затвердженого комплексу заходів, серед яких, зокрема, будівництво автотранспортних терміналів, встановлення спеціального устаткування на в`їздах у місто, налагодження співпраці з регіональною митницею та інше. Також міськадміністрація має визначити розмір компенсаційного збору.

Даний проект рішення на засідання Київради було внесено заступником Київського міського голови, секретарем Київради Олесем Довгим, і за його розгляд проголосували 79 депутатів.

За словами секретаря Київради, через Київ щодня транзитом проходить 245-250 тис одиниць вантажного і легкового транспорту, і всі вони користуються міською інфраструктурою. Але місто при цьому не одержує жодних компенсацій.

Довгий також зазначив, що для киян в`їзд-виїзд з міста буде безкоштовним. !Я наголошую, що для киян це жодних клопотів і хвилювань не має викликати, оскільки для них в`їзд і виїзд, звісно, буде безплатним. Для решти всього транспорту буде введена відповідна плата, збір якої спрямовуватиметься на компенсації в транспортну сферу й на екологію", - сказав Довгий. Ймовірно, що від введення платного в`їзду в місто бюджет Києва одержить близько 1 млрд грн додаткового доходу.

Рішення набуває чинності з дня його офіційної публікації. За попередньою інформацією, на будівництво всіх необхідних терміналів необхідно буде від 2 до 3 років і тому стягнення збору можна буде запровадити не раніше 2011 року. Платний в’їзд для транзитників суттєво покращить екологічну ситуацію в столиці та зменшить затори. Про це заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Денис Басс, коментуючи відповідне рішення, що було прийняте сьогодні Київрадою, повідомили у прес-службі КМДА.

"До Києва щоденно в`їжджає близько 250 тис транзитників. 80% свого вантажу вони везуть через місто. При цьому вони екологічно забруднюють столицю, створюють автомобільні затори, псують дороги", - сказав Басс.

Він нагадав, що торік було запроваджено заборону на в`їзд вантажних автомобілів, після чого зафіксували зниження заторів у години пік майже на третину. "Але цього недостатньо. Тому ми розробили проект платного в`їзду до Києва", - сказав Басс.

Він додав, що було також прийнято рішення розробити схеми компенсаційного збору, щоб відновити столичні дороги, та рішення розробити екологічну програму. "Це буде така ж комп’ютеризована система платного в’їзду, як у Франції, Англії та Іспанії", – підкреслив перший заступник голови КМДА.

Таке нововведення, за його словами, дозволить впорядкувати існуючий потік машин, а також поповнити бюджет міста додатково на 1 млрд грн. "Ці кошти буде спрямовано, насамперед, на розвиток транспортної системи – реконструкцію вже існуючих та будівництво нових великих розв`язок, таких як Ленінградська та Московська площі, покращення екології в місті. Ці кошти ми спрямуємо на створення великих інфраструктурних проектів", – зазначив Басс. Він наголосив, що наразі актуальною є розробка терміналів з метою уникнення дискомфорту при в`їзді до міста.

Перший заступник голови КМДА заявив, що кияни платити за в’їзд не будуть, для цього вони отримають спеціальну карту.

Щодо в’їздних тарифів, які планується ввести, Басс зазначив, що це питання на стадії опрацювання. Він пообіцяв презентувати тарифікацію, обґрунтовуючи кожну цифру та використовуючи при цьому диференційований підхід.

Нагадаємо, КМДА з 1 червня 2008 р. заборонила в`їзд до Києва вантажного транспорту загальною масою понад 4,5 тонни з 7.00 до 20.00. Проти цього рішення протестувала Асоціація міжнародних автоперевізників. Розпорядженням від 25 липня київська влада дозволила в’їжджати в місто з 10.00 до 17.00 великовантажним автомобілям, але тільки тим, які здійснюють міжнародні рейси, і за наявності у водіїв міжнародної товарно-транспортної накладної "CMR" або книжки міжнародних дорожніх перевезень (МДП) і позначення автопоїздів знаком "TIR". При цьому, для руху вантажівок уночі передбачені конкретні (не центральні) вулиці столиці. Водночас, з 20.00 до 07.00 дозволено в`їзд у центр столиці вантажівок із продуктами, що швидко псуються.

NEWSru.ua


 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації