Чернівецький Машзавод виготовив унікальне обладнання для Мозирського нафтопереробного заводу (Білорусія)

ЗНАЙ НАШИХ! /


Чернівецький Машзавод виготовив і сьогодні увечері розпочинає автомобільне транспортування до Білорусії унікального обладнання для Мозирського нафтопереробного заводу – спеціальної установки для виробництва високооктанового бензину А-95 та А-98 за світовими стандартами. 

 

Як повідомив кореспондентові БукІнфо керівник служби маркетингу Чернівецького машинобудівного заводу Анатолій Ковтунович, унікальність полягає у тому, що ця колона вагою 82 тонни, довжиною 41 і висотою 4,5 метра виготовляється і транспортується не частинами, а повністю (загальна маса автопоїзда складає понад 160 тонн). Більшість заводів пропонує замовникам транспортувати подібне обладнання частинами, але це приводить до незручності при монтажу, збоїв на діючих установках.

 

За словами Анатолія Ковнтуновича, виготовлення колони було складне технологічно. Для цього навіть спеціально виготовляли технічну документацію, а також багато зусиль потрачено на логістику, оскільки сама поставка такої колони, в зв’язку з негабаритністю, є досить складною. Для цього спеціально розробляється маршрут працівниками ДАІ, які постійно супроводжуватимуть автомобіль, узгоджується все з мостовиками і електриками та іншими службами.

 

Їхатиме обладнання ще й в залежності від температурного режиму повітря. Якщо температура перевищуватиме 28 градусів – такому транспорту забороняється рухатися вдень.

  

Для транспортування обладнання «машзаводівці» вже не вперше замовляли спеціальний автотягач з Харкова підприємства «Харківспецтяжтранс», оскільки в Україні лише вони можуть надати такі послуги з транспортування унікального великогабаритного вантажу. Відправляти вантаж розпочнуть 12 липня о 22.00 годині з території підприємства. Всі охочі можуть прийти і подивитися на цей індустріальний чудо-виріб :).

 

Нагадаємо, що раніше Машзавод вже виготовляв подібне обладнання і навіть габаритніше – 114 тонну колону до тієї ж Білорусії, а також іншу колону до Румунії.

 

***

40 метрів у довжину, 2,5 - у ширину

Такі параметри величезної колби, яку виготовили на Машзаводі на замовлення Мозирьського нафтопереробного заводу, що у Білорусі. Усю конструкцію перевозитимуть на спеціальному автопоїзді, який розтягнеться на 51 метр дороги, супроводжуватимуть його кілька машин дорожньої автоінспекції а також спеціальний тягач, який, у разі дощу, тягтиме 160 тон заліза по українським дорогам. 109 технологічних днів знадобилося машзаводівцям, аби виготовити цю колбу-колону. Це зварна конструкція, яку будуть використовувати при виробництві високооктанового бензину на білоруському нафтопереробному заводі. Стінки завтовшки 3 сантиметра, по усій довжині конструкції розміщено 40 клапанових тарілок.


Ігор Константинюк, начальник складально-зварювального цеху ТОВ "Машзавод": "Саме встановлення цих тарілок зайняло найбільше часу. Над колоною трудилася уся бригада, організовувалися цілодобові чергування для того, щоб виповнити вчасно цю продукцію".


Для того, щоб доставити цю штукенцію в Білорусію, викликали автоперевізників аж із Харкова. Довжина разом із тягачем - 51 метр. Попереду їхатиме ще одна автівка з МАЗ 537, легендарним тягачем, зробленим ще за радянських часів. Його використовуватимуть у випадку слизької дороги або інших складнощів перевезення. А їх буде чимало, наприклад, на деякі повороти конструкція витратить до години часу. І це не єдина складність, з якою зустрінуться перевізники.

Олексій Скорняков, директор компанії "Харьковспецтяжтранс": "Сложности возникают при согласовании железнодорожного переезда - надо согласовывать график движения поездов, надо демонтировать оборудования. Кроме того, мы не должны создавать проблемы ни для пассажирских, ни для товарных поездов".

Колону розміщено на двох модулях, кожне колесо в яких регулюється окремо - завдяки цьому збільшується маневровість півсотметрового автопотягу. Масивність плюс неідеальний стан українських доріг - це суттєві фактори, які можуть вплинути на цілісність та форму виробу. Машзаводівці запевняють, дорожню трясучку цей виріб перенесе без проблем.

Ігор Константинюк, начальник складально-зварювального цеху ТОВ "Машзавод": "Дана колона виготовляється методом зварювання, до суто зварних швів високі вимоги. Кінцеве випробування - колона піддається гідравлічному тиску".

На Машзаводі вже є досвід вироблення подібних колон, тому це замовлення працівники не сприймають як щось надзвичайне.

Анатолій Колтунович, керівник служби маркетингу ТОВ "Машзавод": "Крім цього на виробництві в нас знаходиться три колони трошки менші, але всі вони йдуть на установку для виробництва високооктанового бензину".

Логісти подбали не тільки про виготовлення і перевезення цієї колони, а й про документальні формальності. Наприклад, яким чином пройти митний контроль на кордоні Україна-Білорусь.

Тетяна Герасимчук, в.о. начальника відділу збуту ТОВ "Машзавод": "Так як ця колона є негабаритною, наш митний термінал не може її прийняти. В нас на заводі існує зона митного контролю, і замитнювали ми її саме тут. Документи подавали на митницю, їх розглядали і тут замитнювали".

Виїжджати з машзаводу ця колона буде тільки о 10 годині вечора, тому що незважаючи на те, що по містю треба буде доїхати тільки до кільця, її висота - понад 4 метри.

Надія ВЕЛИЧКО, Телеканал "Чернівці".

 

***
Пропонуємо вашій увазі фото та ексклюзивний відео коментар Анатолія Ковтуновича стосовно цієї події для читачів і глядачів порталу БукІнфо:
 


Андрій ПОДІЛЬСЬКИЙ, БукІнфо (с)

 Купити квартиру в Чернівцях
Більше новин по темі:
Не пропускайте важливих новин!
Увімкніть сповіщення, та отримуйте новини моментально після публікації