Чернівці розробляють свій туристичний бренд
Центр економічного розвитку Чернівців оголосив конкурс на розробку туристичного бренду міста – логотипу зі слоганом. Як повідомили БукІнфо у прес-центрі Ратуші, до участі у конкурсі, який триватиме до 10 липня, запрошено як фізичних, так і юридичних осіб.
За словами директора Центру економічного розвитку Чернівців Наталії Філатової, пропозиції щодо туристичного бренду Чернівців, які надійдуть на конкурс, оцінюватиме робоча група з реалізації проекту “Підвищення конкурентоспроможності Чернівців на туристичному ринку України через утвердження його ідентичності та впровадження європейських традицій відпочинку – Різдвяного ярмарку”, який став у цьому році переможцем Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування .
На логотипі має бути графічне зображення унікальних та легко впізнаних атрибутів міста (пам’ятки архітектури, історичні події, видатні особистості). Його змістовне, кольорове, естетичне та інше сприйняття має відображати ідентичність Чернівців. Слоган має поєднуватися з графічним оформленням логотипу та висловлювати його суть.
«Автор, якого буде визнано переможцем конкурсу на кращий туристичний бренд Чернівців, отримає заохочувальний приз. З ним також буде укладено угоду на використання логотипу», - зазначила Наталія Філатова.
БукІнфо (с)
Фото С.З. з архіву сайту
За словами директора Центру економічного розвитку Чернівців Наталії Філатової, пропозиції щодо туристичного бренду Чернівців, які надійдуть на конкурс, оцінюватиме робоча група з реалізації проекту “Підвищення конкурентоспроможності Чернівців на туристичному ринку України через утвердження його ідентичності та впровадження європейських традицій відпочинку – Різдвяного ярмарку”, який став у цьому році переможцем Всеукраїнського конкурсу проектів та програм розвитку місцевого самоврядування .
На логотипі має бути графічне зображення унікальних та легко впізнаних атрибутів міста (пам’ятки архітектури, історичні події, видатні особистості). Його змістовне, кольорове, естетичне та інше сприйняття має відображати ідентичність Чернівців. Слоган має поєднуватися з графічним оформленням логотипу та висловлювати його суть.
«Автор, якого буде визнано переможцем конкурсу на кращий туристичний бренд Чернівців, отримає заохочувальний приз. З ним також буде укладено угоду на використання логотипу», - зазначила Наталія Філатова.
БукІнфо (с)
Фото С.З. з архіву сайту
Більше новин по темі:
-
Автобус №10 у Чернівцях, який їде через мікрорайон "Калічанка", експериментально продовжили до вулиці Лукіяновича
-
Вокзал більше не затопить? На вулиці Головній у Чернівцях завершили ремонт зливових мереж
-
Спецавтомобіль для військових та ремонти укриттів у закладах освіти міста: мер Клічук підбив підсумки квітневої сесії міськради
-
Депутати Чернівецької міськради не підтримали рішення про приєднання Тресту зеленого господарства до «Містосервісу»
-
У Жовтневому парку Чернівців за одну ніч невідомі викорчували 60% усіх саджанців
-
Чернівці допомагатимуть незламному місту Куп’янськ на Харківщині: мери підписали угоду про співпрацю