Москаль: Залізниці "Чернівці-Київ" в обхід Молдови не буде
МОСКАЛЬ-ЧАРІВНИК /
Будівництво залізниці Мамалига-Ларга в обхід теритторії Молдови є недоцільним. Про це йдеться у відповіді міністерства інфраструктури на запит народного депутата Геннадія Москаля, повідомляє прес-служба нардепа.
Згідно з інформацією міністерства, ще 2004 року було розроблено техніко-економічне обгрунтування доцільності будівництва ділянки Мамалига-Ларга в обхід Молдови. Тоді порахували, що прокладання 42 км залізниці обійдеться в 782 млн.грн (у цінах 2005 року), а окупність становитиме 200 років. Тому будівництво визнали недоцільним.
З 1990 року обсяги залазничних перевезень на існуючій лінії скоротилися у 12 разів і робота лінії є збитковою. Залізничні дільниці області є суто регіональними і не мають загальнодержавного значення.
Крім того, залізниця Чернівці-Тернопіль побудована за нормативами кінця ХІХ ст, що обмежує вагові норми і швидкість руху.
«Великий строк окупності, безпідставність прогнозів щодо темпів нарощення обсягів перевезень робить недоцільним бідівництво лінії Мамалига-Ларга», - йдеться у листі міністерства інфраструктури.
Нагадаємо, потяг Буковина «Чернівці-Київ» номер 118 з 1 січня 2012 року відправляється о 18.18, до Києва прибуває о 8.03, з Києва відправляється о 18.31, до Чернівців прибуває о 7.58. Зупиняється на 11 станціях (з Чернівців): Кіцмань, Заліщики, Тлусте, Чортків, Хоростків, Теребовля, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця, Козятин, Київ. Дорога через Мамалигу є ближчою, однак відрізок залізниці проходить через територію Молдови, тож пасажири проходять митний і прикордонний контроль.
У листопаді 2011 року під час візиту на Буковину Президент Віктор Янукович пообіцяв розглянути питання пуску швидкісного потягу між Києвом і Чернівцями.
Згідно з інформацією міністерства, ще 2004 року було розроблено техніко-економічне обгрунтування доцільності будівництва ділянки Мамалига-Ларга в обхід Молдови. Тоді порахували, що прокладання 42 км залізниці обійдеться в 782 млн.грн (у цінах 2005 року), а окупність становитиме 200 років. Тому будівництво визнали недоцільним.
З 1990 року обсяги залазничних перевезень на існуючій лінії скоротилися у 12 разів і робота лінії є збитковою. Залізничні дільниці області є суто регіональними і не мають загальнодержавного значення.
Крім того, залізниця Чернівці-Тернопіль побудована за нормативами кінця ХІХ ст, що обмежує вагові норми і швидкість руху.
«Великий строк окупності, безпідставність прогнозів щодо темпів нарощення обсягів перевезень робить недоцільним бідівництво лінії Мамалига-Ларга», - йдеться у листі міністерства інфраструктури.
Нагадаємо, потяг Буковина «Чернівці-Київ» номер 118 з 1 січня 2012 року відправляється о 18.18, до Києва прибуває о 8.03, з Києва відправляється о 18.31, до Чернівців прибуває о 7.58. Зупиняється на 11 станціях (з Чернівців): Кіцмань, Заліщики, Тлусте, Чортків, Хоростків, Теребовля, Тернопіль, Хмельницький, Вінниця, Козятин, Київ. Дорога через Мамалигу є ближчою, однак відрізок залізниці проходить через територію Молдови, тож пасажири проходять митний і прикордонний контроль.
У листопаді 2011 року під час візиту на Буковину Президент Віктор Янукович пообіцяв розглянути питання пуску швидкісного потягу між Києвом і Чернівцями.
БукІнфо (с)
Більше новин по темі:
-
Директорка Чернівецької гімназії №5 Віра Сопетик подала до суду на міське управління освіти
-
Затриманим НАБУ на Буковині митникам обиратимуть запобіжні заходи. Попередньо Миколі Салагору пророкують заставу у 200 мільйонів гривень
-
Як загиблого штурмовика з Буковини Барса засудили після смерті: визнали винним у хуліганстві та незаконному поводженні зі зброєю
-
Суд визнав матеріал видання "Лівий берег" про обшуки у соборі в Чернівцях наклепом на єпископа УПЦ Никиту
-
Суддя Київського апеляційного суду Віктор Глиняний, якого разом з колегами затримали на хабарі в 35 тисяч доларів, повернувся до суддівства: спалахнув гучний скандал
-
Чиновниця Львівської митниці похвалилася на відео одягом за 8 тисяч доларів. Через кілька годин її звільнили