Буде як у Європі: в Україні нарешті почнуть брати плату за проїзд вантажівок
ДАВНО ПОРА! /
В "Укравтодорі" збираються ввести транспортний збір для вантажівок за проїзд дорогами України.
Про це заявив в. о. глави держкомпанії Славомир Новак в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна". За його словами, введення збору повинно поліпшити стан шляхів.
"Потрібно ухвалити закон, який врегулює питання цього збору. Нам вкрай необхідно ввести додаткове джерело Дорожнього фонду. Існує європейський принцип: фури, особливо ті, які заробляють на перевезеннях, повинні більше платити за проїзд автодорогами", – сказав в. о. глави відомства.
За словами Новака, обсяги руйнування доріг за рахунок перевантаженого транспорту – величезні. Він каже, що в Україні планується запустити чотири інтелектуальні транспортні системи:
Weight-in-Motion (WiM, системи автоматичного зважування в русі);
фото-фіксація перевищення швидкості;
аналізу трафіку за допомогою камер;
tolling, тобто збір оплати з великовантажного транспорту за проїзд дорогами України.
Як повідомлялося, "Укравтодор" очікує ухвалення Радою нового закону про автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах до кінця 2019 року.
Автоматичні комплекси вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) здійснюватимуть преселекторну роботу для інспекторів "Укртрансбезпеки" до ухвалення закону, що дозволить автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах.
"Укравтодор" у жовтні запустить перші 6 пунктів WiM на під'їздах до Києва. Всього в планах встановити до 100 таких пунктів.
В "Укравтодорі" збираються ввести транспортний збір для вантажівок за проїзд дорогами України.
Про це заявив в. о. глави держкомпанії Славомир Новак в інтерв'ю "Інтерфакс-Україна". За його словами, введення збору повинно поліпшити стан шляхів.
"Потрібно ухвалити закон, який врегулює питання цього збору. Нам вкрай необхідно ввести додаткове джерело Дорожнього фонду. Існує європейський принцип: фури, особливо ті, які заробляють на перевезеннях, повинні більше платити за проїзд автодорогами", – сказав в. о. глави відомства.
За словами Новака, обсяги руйнування доріг за рахунок перевантаженого транспорту – величезні. Він каже, що в Україні планується запустити чотири інтелектуальні транспортні системи:
Weight-in-Motion (WiM, системи автоматичного зважування в русі);
фото-фіксація перевищення швидкості;
аналізу трафіку за допомогою камер;
tolling, тобто збір оплати з великовантажного транспорту за проїзд дорогами України.
Як повідомлялося, "Укравтодор" очікує ухвалення Радою нового закону про автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах до кінця 2019 року.
Автоматичні комплекси вагового контролю Weight-in-Motion (WiM) здійснюватимуть преселекторну роботу для інспекторів "Укртрансбезпеки" до ухвалення закону, що дозволить автоматичний вагогабаритний контроль на дорогах.
"Укравтодор" у жовтні запустить перші 6 пунктів WiM на під'їздах до Києва. Всього в планах встановити до 100 таких пунктів.
Більше новин по темі:
-
Інцидент у Чернівецькій гімназії №5: реакція омбудсмена Дмитра Лубінця
-
Мобілізація ув'язнених: Малюська розповів, хто буде воювати
-
Депутати пропонують митні пільги на авто для військових. Стали відомі подробиці
-
Система безоплатної правничої допомоги шукає волонтерів та параюристів
-
15 мільйонів: Верховна рада встановили виплату родинам захисників на випадок загибелі
-
Одна із пропозицій законопроєкту про мобілізацію: Не зʼявився до ТЦК - плати від 100 до 200 тис грн штрафу