До уваги буковинців! Сервісні центри МВС запустили чат-бота для консультування громадян
ШВИДКО І ЗРУЧНО /
На фейсбук-сторінці Головного сервісного центру МВС запустили чат-бота з ім’ям “Автобот”. Його мета — швидко та у зручний час надавати всі необхідні консультації щодо отримання адміністративних послуг. Щоденно сервісні центри МВС відповідають у мережі на сотні консультацій громадян та мають високий показник відгуку, а щороку за отриманням послуг до цієї установи звертається близько 4 000 000 громадян.
Тепер, завдяки боту, клієнти державної установи зможуть швидко отримати розгорнуту підтримку консультацій щодо того як отримати довідку про несудимість, зареєструвати авто, замінити або отримати посвідчення водія, змінити інформацію у свідоцтві про реєстрацію, які документи потрібно для виїзду за кордон на авто або як замовити індивідуальні номерні знаки чи дізнатися про роботу мобільних сервісних центрів МВС.
Отримати послуги у сервісних центрах МВС можна незалежно від місця реєстрації у будь-якому зручному центрі, контакти шукайте на сайті.
Можливості чат-бота будуть поступово вдосконалюватися для того, щоб якісно відповідати на всі запити користувачів, а свої побажання ви можете надіслати на електронну адресу [email protected].
Детальніша інформація - chv.hsc.gov.ua.
Більше новин по темі:
-
Звучить як знущання: українським суддям з ВРП підвищили мінімальну зарплату до 236 тисяч гривень
-
Для поліціянтів існує лише шість законних підстав для перевірки документів - пояснення юриста
-
Чернівчан закликають у час війни користуватись платформою «Е-приймальня». Які переваги
-
Хто матиме право на відстрочку і “бронювання” – аналітики пояснюють закон про мобілізацію
-
Мобілізаційний законопроєкт: що чекає на українців
-
Рада схвалила в другому читанні законопроєкт про мобілізацію